Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Źle wpisałem poprzednią wiadomość, więc piszę ponownie:
Proszę anulować zakup do którego użyłem kodu rabatowego na kwotę 9,90 zł. Płatność nieudana10 lis 2022, 08:01.
Dziękuję.
Kolejna sprawa to zakup, który dokonałem po powyższej nieudanej płatności. Zakup powiódł się, i ma status: ,,Płatność w toku. Oczekujemy na potwierdzenie płatności''. Taka informacja widnieje od około 30 minut. Sprawdziłem saldo i kwota należna za zakup została pobrana, ale sprzedający pieniędzy tych jeszcze nie otrzymał. Co może być tego powodem?
Dziękuję.
Taki przekaz może iść do końca następnego dnia, możesz także anulować i ponowić płatność, tamta sama wróci na konto.
Dzięki, poszło. Potwierdzone.
Temat: ,,Potwierdzenie płatności" rozwiązany. Płatność została potwierdzona.
Proszę tylko o anulowanie zakupu do którego użyłem kodu rabatowego na 9,90 zł.
Dziękuję.
Po co zakładasz tyle wątków, pisz w jednym.
ok, tak zrobię, tylko mam nadwrażliwość na oschłość. niemniej,dzięki za pomoc.
@jacek2072 Nie możemy w Twoim imieniu anulować zakupu, ale jeśli sprzedający jeszcze nie zmienił jego statusu możesz zrobić to sam:
Dzięki. Tam nie ma opcji Anuluj zakup. Próbowałem.
Proszę o zwrot kodu rabatowego na kwotę 9,90 zł. Powodem zablokowania kodu była nieudana płatność (10 lis 2022, 08:01). Dziękuję.
@jacek2072 Możesz podać numer zamówienia, o które chodzi?
Witam. Numer zamówienia: 634b81b0-60c5-11ed-a22b-21f3abd12ba6.
@jacek2072, płatność miała status rozpoczętej, dlatego Kupon był zarezerwowany. Anulowaliśmy tę płatność, więc Kupon powinien odświeżyć się na Twoim koncie. Znajdziesz go w tej zakładce oraz bezpośrednio przy finalizacji kolejnych zakupów (po zaznaczeniu metody dostawy i płatności), w sekcji Twoje zniżki.
Wielkie dzięki. Jak zwykle, szybko i sprawnie. Nie dało się anulować zamówienia, bo nie pojawiła się nawet taka zakładka przy tym zamówieniu.