Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy jeśli zwracam towar do sprzedawcy z powodu nie pasuje mi itp (nie z winy fabrycznej) to moim zdaniem przydało by się pole opisowe dlaczego zwracam. Sprzedawca wiedziałby co poprawić. I tak dziś zwracam dwie bransoletki ponieważ nie mają regulacji szerokości (na aukcji na zdjęciach tego nie było widać). Nie zwracam z powodu wady a po prostu nie pasuje na rękę (rozmiar nie podany). Fajnie jakby sprzedawca dostał jakąś krótką informację dlaczego zwracam. Ja sam bym chciał coś przekazać a nie mam jak.
Tak samo klient zgłosił zwrot sprzedanej deskorolki. Zaznaczył, że nie pasuje mu. Chciałbym wiedzieć co było źle i nie tak. Jakby on to napisał to fajnie. A tak brak informacji. Czy możliwe jest dodanie takiego pola przy zwrotach?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Oj tak to prawda.
@darek_2055 dziękuję za Twoją sugestię, przekazałam ją bezpośrednio do osób zajmujących się tą zakładką. Obecnie możesz napisać do sprzedającego przez Centrum wiadomości (klikając "zapytaj o zakup" w zakładce Moje zakupy) lub opisać to w komentarzu do zakupu.
raczej komentarz to nie miejsce na takie rzeczy. Pisanie specjalnie wiadomości też nie jest energonomiczne i zajmuje czas na szukanie użytkownika. A tak przy zakupie wpisujemy wartość. Nawet 160 znaków jak w sms by wystarczyło czy 255. Dziękuje za zainteresowanie się tematem.