anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Powód zwrotu - dlaczego brakuje tego pola przy zwrocie typu nie pasuje mi

darek_2055
#11 Animator#

Witam, czy jeśli zwracam towar do sprzedawcy z powodu nie pasuje mi itp (nie z winy fabrycznej) to moim zdaniem przydało by się pole opisowe dlaczego zwracam. Sprzedawca wiedziałby co poprawić. I tak dziś zwracam dwie bransoletki ponieważ nie mają regulacji szerokości (na aukcji na zdjęciach tego nie było widać). Nie zwracam z powodu wady a po prostu nie pasuje na rękę (rozmiar nie podany). Fajnie jakby sprzedawca dostał jakąś krótką informację dlaczego zwracam. Ja sam bym chciał coś przekazać a nie mam jak.

 

Tak samo klient zgłosił zwrot sprzedanej deskorolki. Zaznaczył, że nie pasuje mu. Chciałbym wiedzieć co było źle i nie tak. Jakby on to napisał to fajnie. A tak brak informacji. Czy możliwe jest dodanie takiego pola przy zwrotach?

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Oj tak to prawda. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@darek_2055 dziękuję za Twoją sugestię, przekazałam ją bezpośrednio do osób zajmujących się tą zakładką. Obecnie możesz napisać do sprzedającego przez Centrum wiadomości (klikając "zapytaj o zakup" w zakładce Moje zakupy) lub opisać to w komentarzu do zakupu. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

darek_2055
#11 Animator#

raczej komentarz to nie miejsce na takie rzeczy. Pisanie specjalnie wiadomości też nie jest energonomiczne i zajmuje czas na szukanie użytkownika. A tak przy zakupie wpisujemy wartość. Nawet 160 znaków jak w sms by wystarczyło czy 255. Dziękuje za zainteresowanie się tematem.

oznacz moderatorów