anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pozostałe środki z kodu wartościowego nie są widoczne na koncie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Veedowsky
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Dostałem kod wartościowy (500 PLN) i kupiłem za jego pomocą produkt o wartości 169 PLN. Normalnie jak korzystałem z takich kodów pozostała wartość kodu wyświetlała się w sekcji Twoje Zniżki przy kolejnych zakupach, teraz jednak jej tam nie ma.

Nie mogę również ponownie użyć kodu przy kolejnych zakupach. Bardzo proszę o pomoc. Dziękuję.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
Veedowsky
#2 Obserwator#

@ko_alka @la_nika bardzo proszę o pomoc. Dziękuję.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Veedowsky! Dziękuję za Twoje zgłoszenie! To problem techniczny, zgłosiłam go i dam znać gdy tylko otrzymam odpowiedź!  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Damian-san
#1 Nowicjusz#

@la_nika Mam taki sam problem, czy mogę rowniez prosić o pomoc

dziekuje

Damian

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Veedowsky @Damian-san problem rozwiązany 🙂 
Oboje możecie już skorzystać z kuponów. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Veedowsky
#2 Obserwator#

Bardzo dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów
pbujakallegro
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, mam ten sam problem. Kwota pozostała z kuponu benefit w zaden sposob nie jest widoczna na moim koncie. Gzie mam się zgłosić? 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pbujakallegro Podaj proszę numer zamówienia, które zostało opłacone kuponem. Skonsultuję to. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów