anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Próba ponownego otwarcia dyskusji ze sprzedającym

Client:49072171
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Chcę ponownie nawiązać dyskusje, ze sprzedającym [edycja]

Zakupiłam pilnik mechaniczny, który po kilku miesiącach nie działa, ładował się 9 dni, to jest 216 godzin, i nie włącza się.

Chcę złożyć informację jak mam to zrobić, na jaki adres wysłać produkt, co ma zawierać wysyłka.

Z poważaniem.

 

Katarzyna Michalec

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

O możliwość ponownego otwarcia Dyskusji zwróć się do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

Pismo reklamacyjne wyślij na e-mail sprzedawcy i zapytaj, na jaki adres i jakim rodzajem przesyłki nadać paczkę z towarem. Adres do reklamacji powinien być podany na aukcji w zakładce Reklamacja. W piśmie podaj swoje dane, dane sprzedawcy, opisz wady towaru i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:49072171, nie podajemy loginów/nazw sprzedających 🙂 @nat_not 😌

97,7% 😂 - to nie login 🤣

oznacz moderatorów