Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłasza zwrot towaru, lecz odsyła inny niż otrzymał. Dodatkowo jest on zniszczony. Kupujący twierdzi, że taki otrzymał, przesyłając w korespondencji zdjęcia, które jak rzekomo zrobił zaraz po otrzymaniu przesyłki. Oczywiście jest to inny produkt niż ten który został wysłany. Co powinniśmy zrobić w takiej sytuacji?
Duża strata?
Trzeba walczyć bo w przeciwnym razie skala patologii będzie się powiększać.
Zauważyłem ostatnio następujący Modus Operandi
Klientka szachrajka czeka aż minie czas na odstąpienie od umowy i darmowe odesłanie produktu.
Ciach i zgłasza reklamację, na produkt z zamówienia, nie precyzując o który chodzi, zapewnie wielu sprzedających uznaje roszczenia w ciemno, gdy wartość produktu opiewa na kilka / kilkanaście złotych i zwracają kasę bo w porównaniu z ewentualnym pokryciem kosztów zwrotu, bardziej się to opłaca.
Ja wymagam przeslania zdjęcia rzekomo widliwego produktu i albo część rezygnuje, albo przedstawiony produkt na zdjęciu okazuje się nie być tym zakupionym u mnie.
No cóż smutna rzeczywistość obsługi klientów z Allegro
Oczywiście że trzeba,.