Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wiecie jestem typowym konsumentem, kupiłem ostatnio trochę stali kutej i walcowanej. Termin dostawy ca 19-26 10 i ok. Ale towaru nie widzę, z oferentem nie koresponduję i spokojnie sobie trwam w oczekiwaniu. Ale od dwóch dni mam już prośby o ocenę transakcji. "Co ja prorok jaki cy co?" Czy ten system nie może działać logiczniej. Poza tym jeszcze jeden mankament tych "ocen" klienci nie do końca mają świadomość wagi i skutków lekkiego ich traktowania. Może by tak prośba o ocenę poprzedzana była /uzupełniana sensownym czytelnym acz lapidarnym info o wadze i skutkach niefrasobliwości zaznaczania gwiazdek i wypisywania obelg w komentarzach?
@Awo7959 Już weszli na giełdę więc nie muszą nic poprawiać. Może dopiero zaczną coś usprawniać jak cena akcji zacznie spadać 😉
@Awo7959 No to wszedłeś w rzeczywistość, Allegro ma swoje ramy czasowe, wysyłki, komentarzy itd. TO przypomnienie, masz czas i wystawisz po "ochłonięciu" po zakupie i nacieszeniu się towarem.
@Awo7959 Wyłącz sobie te powiadomienia tu; https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia i będziesz miał spokój.
@xyz96 Tak jest najłatwiej, ale ja czasem wręcz chcę wygwiazdkować jakiegoś porządnego gostka bo nie dość że dobrze mi sprzedał to jeszcze kompetentnie doradził a system podnosi mi ciśnienie. ponadto są tysiące niepoważnych ludków co widać w postach, co to potem rozpacz bo sprzedawca straszy.
@Awo7959 moim zdaniem trzeba zgłaszać własnie takie problemy aby otrząsnęli się z naszej forsy, wygrzebali spod ciepłej kołdry finansowej i wzięli do wytężonej pracy.
@__RPM_ Dawaj linka na ten ichni staff.
@Awo7959 Zgłaszać możesz tu na forum pomysły albo na kontakt. Jak jest jakaś awaria to naprawiają. Sugestie przekazują dalej "do odpowiedniego działu".
@__RPM_ Dałem, zobaczymy.