anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o usunięcie oceny

Idź do rozwiązania
JasperAlice
#8 Zapaleniec#

Witam

Ostatnio wystawiłem negatywny komentarz o treści: Dywaniki które zamówiłem nie pasowały w połowie a opis mówił że będą pasować na 100% w wysyłkę się nie bawiłem bo to koszta, zgodność z opisem na 3 gwiazdki obsługa klienta na 4 

Kupujący zaproponował mi rekompensatę w wysokości 30zł za usunięcie komentarza zgodziłem się ale po jakimś czasie napisał że nie wykonają przelewu dopóki nie usunę komentarza oczywiście nie usunąłem komentarza ponieważ nie mam pewności że wyślą przelew 

Moje pytanie jest takie, czy mogę jakoś edytować komentarz i opisać całą sytuację ze sprzedawcą by inni kupujący wiedzieli jak wygląda rozwiązywanie problemów u sprzedającego? 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17
mdrogeria
#21 Demiurg#

nie daj się nabrać , to sprzedającemy zależy na usunięciu oceny i powinien Ci zaufać w tej sytuacji .Zwróci usuń .

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@JasperAlice  Za 30 złotych chcesz sprzedać duszę??? Nie da się edytować komentarza. Poproś Allegro o usunięcie. Potem możesz wystawić jeszcze raz super pozytyw, jak już dostaniesz te 30 złotych.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

WREDZIA-W1 to nie chodzi o sprzedaż duszy , czasem człowiek się rąbnie , a klient też czasem jest człowiekiem i pomimo małej czy dużej niezgodności z opisem decyduje się na pozostawienie towaru . Osobiście w takim przypadku proponuje rekompensatę ,ale nie traktuję tego jako,, coś za coś ,, .Jesli się dogaduję  z klientem napominam , że byłbym wdzięczny za usunięcie oceny ale  dokonuję wyplaty rekompensaty przed jej usunieciem ....... zawsze zadzialałało .

oznacz moderatorów
TOBI421
#11 Animator#

A nie da rady edytować  lub dopisać coś do komentarza.Ja bym wysłał jego propozycję rekompensaty do allegro.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@JasperAlice Tak, możesz poprosić Allegro o usunięcie komentarza tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...  Potem będziesz mógł ponownie wystawić komentarz i napisać w nim, że sprzedawca chciał Ci zapłacić za usunięcie negatywa. Możesz tak prosić o usuwanie oceny i wystawiać ją ponownie w czasie do 90 dni od zakupu.

oznacz moderatorów
JasperAlice
#8 Zapaleniec#

Napisałem do pomocy technicznej i rozwiązali mój problem, dziękuję wszystkim za odpowiedzi 

oznacz moderatorów
__RPM_
#14 Krzewiciel#

Haha. Historia jak z małymi dziećmi w przedszkolu: psze pani a on piersy zrobił mi kuku!

 

@JasperAlice Poproś, napisz do allegro o usunięcie Twego komentarza. Napisz do Sprzedawcy. Poczekaj tydzień na pieniążka z rekompensaty. Wystaw ponownie komentarz.

 

 

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@__RPM_  Ja bym wystawiła drugi negatyw i poprosiła o  nowe 30 złotych za usunięcie 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

WREDZIA-W1 czyli zgodnie z nickiem oraz ikonką😁

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@mdrogeria  No, jakżeby inaczej 😄

Ula

Ula
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

WREDZIA-W1 no to na wszelki wypadek ładuję Cię na CL 🤑

oznacz moderatorów
koprusik
#7 Wielbiciel#

niezły sposób na biznes, wystawiajmy negatywne komentarze😁

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

koprusik poczytaj regulamin allegro i jeszcze raz przemyśl to co napisaleś 

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@mdrogeria, nie no, ciocia jest zawsze dobra i miua, Dobromiła 😄

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@mdrogeria Ty se jaj nie rób, bo gdzie ja kupię Tireta???!!!

Ula

Ula
oznacz moderatorów
Z_Kwitalski
#12 Orędownik#

JasperAlice 

Komentarze negatywne to ostateczność. Zrobiłeś dokładnie to czego sprzedawcy nienawidzą. Dlaczego nie złożyłeś reklamacji i nie dałeś szans kupującemu na wymianę, zwrot wpłaty itp itd. Skoro otrzymałeś towar niezgodny z opisem to mas prawo zwrotu w ciągu 14 dni. Sądzę, , że gdybyś poinformował kupującego i byście doszli do porozumienia to sprzedawca by odebrał od ciebie towar lub wysłał właściwy. Po co od razu taki komentarz? U sprzedawcy pracują ludzie. Nie roboty. Każdy ma prawo do pomyłki. Masz prawo do zwrotu. Pamiętaj oceniamy całość transakcji a nie sam fakty wysyłki i dostawy. Transakcja to również ta część która dotyczy reklamacji, zwrotu, wymiany itp. Kupujący błędnie to interpretują. Dla kupujących transakcja to dostawa towaru. Dalsza obsługa celem wymiany, wadliwego, pomyłki to również część transakcji w świetle prawa. KUPUJĄCY- proszę miejcie to na uwadze i dajcie szansę sprzedawcom naprawić ewentualny błąd. Każdemu się może zdarzyć. Oceńmy całość transakcji a nie tylko dosłanie towaru. Jeśli jest niewłaściwy, uszkodzony zaczekajmy. Na pewno sprzedawca szybko naprawi błąd. Gwarantuję. Jeśli się nie dogadacie w mailach - otwórzcie dyskusję. Nie oceniajcie sprzedawcy póki transakcja się nie zakończy. 

oznacz moderatorów
Z_Kwitalski
#12 Orędownik#

Dodam jeszcze jedno. Kupujący oceniają towar a nie transakcję. Dla oceny towaru jest zupełnie inny obszar. Warto o tym pamiętać.... Naprawdę Warto. Dla sprzedających to niekiedy być albo nie być. Dla kupującego to niekiedy zwykła pomyłka lub brak wiedzy czy ocenia przedmiot czy transakcję... 

oznacz moderatorów