anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o zapłatę za darmową dostawę

MAMY ROZWIĄZANIE!
Majo_Mj
#2 Obserwator#

Otrzymałem taką wiadomość:

"Dziękujemy za zakup w naszym sklepie.
Właśnie teraz organizujemy dla Ciebie przesyłkę.
Ale UPS powiedział nam, że twój adres należy do odległego obszaru.
Wysłanie paczki zajmie dodatkowe 232 zł.
Czy w takim razie uprzejmie prosimy o zapłacenie 200 zł za przesyłkę?
Twoja pomoc i zrozumienie będą bardzo mile widziane".

Oferta zawierała zapis o darmowej dostawie - co mam z tym zrobić?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
_Likos_
#21 Demiurg#

@Majo_Mj 

Nic nie robić. Broń Boże nie wpłacać

Zawierając umowe juz poniosłes koszty wysyłki. 

Poza tym 200 zł ??? hmm musiałyby to byc palety.

Mi osobiście to pachnie przekrętem.

Ja bym nie dopłacał ani w nic nie klikał.

Jelsi dostawa miala byc darmowa to tm bardziej sprzedawca powinien wiedzieć na co sie decyduje. Teraz to sprzedawca powinien wywiązac sie z umowy.

 

oznacz moderatorów
Majo_Mj
#2 Obserwator#

Dziękuję.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Majo_Mj  Co to za oferta? Chyba jakiś azjatycki sprzedawca

oznacz moderatorów
Majo_Mj
#2 Obserwator#

Tak

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Majo_Mj Z jakiego adresu przyszła ta wiadomość? Zawiera jakieś dane wskazujące na transakcję, którą opłąciłeś?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Majo_Mj
#2 Obserwator#

Wiadomość przyszła z adresu: 56j8drmwgk@allegromail.pl i jest w centrum wiadomości allegro

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Majo_Mj Jeśli kontaktuje się z Tobą sprzedający, najlepiej wyjaśnij tę kwestię bezpośrednio z nim. Zaakceptowałeś warunki widoczne w ofercie. 

W przypadku dalszych problemów, rozpocznij dyskusję.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Może wysyłka poza UE. Ktoś ze Szwajcarii kupił u mnie i nie dało się tanio wysłać.

Koszt wysyłki wielokrotnie przekraczał wartość przedmiotu.

Poprosiłem o odstąpienie od umowy, lub zaakceptowanie kosztów.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@DECO-MASTER  nawet jeśli sprzedawca jest z Chin to nie może oferować darmowej dostawy a potem prosić klienta o doplate 200zł

To sprzedawca powinien sprawdzić koszty wysyłki i taka cene zaoferować gdzyż to On sprzedaje na polskim portalu i powinien wiedziec że wysyłka na 80-90 % bedzie do Polski.

A z drugiej strony hmmm juz nie takie "prosby o doplate" ludzie otrzymuja i potem brak srodków na koncie.....

 

Wiec lepiej byc ostrożnym

A klient gdzyby wiedział że do ceny towaru należy doliczyc 200PLN pewnie by nie kupił. Wiec teraz w gestii sprzedawcy jest żeby towar wysłać

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

_Likos_ Pewnie, że by nie kupił. Nie miałem na myśli skąd jest sprzedawca, tylko dokąd umożliwia wysyłkę. Zasady Allegro w Kamerunie nie obowiązują, więc tam darmo nie wyślemy. Nie wiem jak jest w tym przypadku, ale już moderator reaguje😉

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Majo_Mj To jakaś próba wyłudzenia pieniędzy. Niczego nie płać. Kupując na Allegro wszystkie dane dotyczące ceny wysyłki masz na aukcji. Jeżeli sprzedawca nie dostarczy Ci towaru, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się wysyłki lub niezwłocznego zwrotu całej wpłaty. W Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@Majo_Mj Krótko. Kupiłeś. Zapłaciłeś. Żadne dopłaty Cię nie interesują. Jak nie wyśle - zgłoś do allegro i wal negatywa.

 

ps Chiny?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów