anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prośba o zmianę negatywnego komentarza

nicolas_19
#1 Nowicjusz#

czy ktoś się spotkał z sytuacją że sprzedawca "prosił' o zmiane negatywnego komentarza i deklarował, że zwróci pieniądze za towar? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A dziwisz się jak według regulaminu jeden negatyw przy małej sprzedaży może pozbawić go możliwości zarabiania. Mógł popełnić błąd ,chce to jakoś naprawić ale decyzja należy do ciebie. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@nicolas_19 wiem ,że dziwnie to wygląda w Twoich oczach  , allegro do tego doprowadziło systemem jakości , dużo o tym można pisać , ale jeśli nie jest to istotna sprawa zgódź si na zmianę czy usunięcie oceny  ,co do rekompensaty zdecyduj sam

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#18 Luminarz#

Tak, dużo ludzi. Obecnie negatyw dla małej firmy to jest tragedia. Potrafi pozbawić możliwości wysyłek smart, zmniejszyć wyświetlenia i w konsekwencji sprzedaż. Przy drobnych rzeczach wielu sprzedawców woli odpuścić dla świętego spokoju. Szczerze to obecnie nic tak nie denerwuje jak klient, który zamiast zgłosić problem od razu wystawia opinie. Większość sprzedawców załatwiło, by sprawę bezproblemowo (nawet bez dyskusji, po zwykłej wiadomości) ale nie lepiej zrezygnować z własnego prawa do reklamacji i się wyżyć słowem pisanym... Nie myli się tylko ten kto nic nie robi. A w obecnym stanie na allegro działa tylko jedna funkcja -pobierania opłat. Wszędzie indziej błąd na błędzie błędy pogania. Włączysz wznawianie to wznawiają się też sprzedane. Wznawiasz ręcznie to mimo wysiłku nagle okazuje się, że jedna rzecz wisi 3x wystawiona. O przekłamanych czasach dostawy, problemach z allegrowymi dostawcami, psuciem kontaktu na linii sprzedawca- kupujący, błędami katalogu to już nawet nie ma co wspominać....

oznacz moderatorów