anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Probem z zakładką moje zakupy

floyd26fs
#8 Zapaleniec#

viber_image_2022-01-27_13-06-25-701.jpg

Nie mogę przez aplikację wejść do zakładki moje zakupy , ani w zakładkę obserwowane , telefon to xiaomi mi 9t

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@floyd26fs nie udało mi się powtórzyć błędu, dlatego poproszę o informację czy problem nadal występuje? Czy próbowałeś aktualizować aplikację?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

floyd26fs
#8 Zapaleniec#

Problem występuje już od dłuższego czasu i wyskakuje mi komunikat taki jak na zdjęciu które nadesłałem " Ups.. Wyglada na to że wystąpił problem po naszej stronie , spróbuj ponownie za chwilę.. " aktualizację mam z 18 stycznia a innej mi nie pokazuje do pobrania i problem ciągle występuje

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@floyd26fs dziekuję za odpowiedź! Skonsultuję to z działem technicznym, dam znać, gdy otrzymam informację w tej sprawie.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

floyd26fs
#8 Zapaleniec#

coś się poprawiło po tym jak wylogowałem się i zalogowałem ponownie , teraz już wszystko działa , nie wiem czy to była wina aktualizacji czy czegoś innego ale ponowne zalogowanie rozwiązało problem , więc zamykam temat

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@floyd26fs dziękuję za wiadomość! Cieszę się, że problem już nie występuje. Pozdrawiam! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów