Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę przez aplikację wejść do zakładki moje zakupy , ani w zakładkę obserwowane , telefon to xiaomi mi 9t
@floyd26fs nie udało mi się powtórzyć błędu, dlatego poproszę o informację czy problem nadal występuje? Czy próbowałeś aktualizować aplikację?
Problem występuje już od dłuższego czasu i wyskakuje mi komunikat taki jak na zdjęciu które nadesłałem " Ups.. Wyglada na to że wystąpił problem po naszej stronie , spróbuj ponownie za chwilę.. " aktualizację mam z 18 stycznia a innej mi nie pokazuje do pobrania i problem ciągle występuje
@floyd26fs dziekuję za odpowiedź! Skonsultuję to z działem technicznym, dam znać, gdy otrzymam informację w tej sprawie.
coś się poprawiło po tym jak wylogowałem się i zalogowałem ponownie , teraz już wszystko działa , nie wiem czy to była wina aktualizacji czy czegoś innego ale ponowne zalogowanie rozwiązało problem , więc zamykam temat
@floyd26fs dziękuję za wiadomość! Cieszę się, że problem już nie występuje. Pozdrawiam!