anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem po opłaceniu zamówienia

Kazeq
#7 Wielbiciel#

Witam, po opłaceniu zamówienia, z konta pieniądze zostały pobrane poprzez mój bank do PayU, ale status zamówienia się nie zmienił ani nie otrzymałem żadnego potwierdzenia e-mail, a do tego niechcący kliknąłem sobie "anuluj płatność" i tu pytanie czy dostanę zwrot na konto? zakup i przelew robiłem z telefonu.

Druga sprawa to to że ponowiłem zakup i opłaciłem jeszcze raz zamówienie ale już z komputera i wszystko przebiegło dobrze.

Co z tym zrobić bo teraz sprawa wygląda tak że opłaciłem dwa razy za to samo zamówienie?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Kazeq  pieniądze za nieopłacone zamówienie wrócą na Twoje konto do 3 dni roboczych

oznacz moderatorów

Kazeq
#7 Wielbiciel#

Super dziękuję😀

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów