Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupilem towar (laser na budowe ) dosc dawno nie byl mi potrzebny do dzis dnia gdzie sie okazuje ze nie trzyma poziomu a wiec po co komu taki sprzet pisalem @ do sprzedawcy ale zero odzewu.
Co mam teraz zrobic.?? Pomocy
Jak dawno? spróbuj tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... złóż reklamację sprzedawcy z tytułu rękojmi: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@marcinmazda3 Złóż sprzedawcy pisemną reklamację z rękojmi. Okres rękojmi wynosi 2 lata. Określ wady i domagaj się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Nie powołuj się na żadne gwarancje, zazwyczaj warunki gwarancji są mniej korzystne od warunków rękojmi, które są określone ustawą.
Jeśli sprzedawca nie reaguje, reklamację złóż tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa W Dyskusji sprzedawca ma obowiązek się wypowiedzieć, a po 24 godzinach w dni robocze możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Jeżeli czas na Dyskusję minął (180 dni od zakupu), reklamację wyślij mailem i poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedający otrzyma odpowiedni komunikat.
@marcinmazda3 Podaj kiedy kupiłeś (data zakupu) oraz to czy produkt był nowy czy używany.
Oraz czy zakupiłeś na firmę czy jako prywatna osoba od firmy.
Bez tych danych nie ma co pisać porad. Rękojmia na przykład może być wyłączona dla firm.