anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem podczas wysyłki urządzenia na gwarancję

czorno-c1
#7 Wielbiciel

Witam. Mam dziwną sytuację , o której nawet nie pomyślałem że może wystąpić. Do sedna . Kosiarka Gardena urządzenie które kosi samo. Zakupione rok temu z oficjalnego sklepu allegro. Odsyłałem kilka krotnie na gwarancje bo miało problem z akumulatorem. Ostatnio znów się popsuł aku. Spakowałem  kosiarkę , z braku czasu wysłałem z 2 tyg później. 5 dni później dostaje paczkę z powrotem , między czasie jakieś info na czacie allegro że gwarancja odrzucona bo serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne przez użytkowniczka. Więc otwieram paczkę a w niej kosiarka jakby młotkiem dostał dziura , stacja ładująca nie działa . Serwis stwierdził że uszkodzenia przez użytkownika , nie przez firmę kurierską . Ręce opadają co teraz zrobic ??Allegro umywa ręce , twierdzi że paczka była cała ze ja taką wysłałem . Zastanawia mnie tylko czemu odesłali w jeszcze jednym większym kartonie , tak jakby uczyli się na błędach i trochę przyznali że ta paczka się uszkodziła jadąc do nich. Tylko teraz nie ma winnego . Co robić miał ktoś taką sytuację ???dodam że kosiarka kosztowała 2700zl . A teraz wrócili mi jakiś rozwalony szrot. Proszę o pomoc . Jutro jadę do rzecznika praw konsumenckich, u kuriera też  zamierzam zgłosić reklamację . Pisząc na czacie to wszystko moja wina itp. Nikt nie jest głupi , po co miałbym wysyłać kosiarkę uszkodzoną mechanicznie.zastanawia mnie też że problem z akumulatorem był już kilka razy może nie mogli sb z tym poradzić i lepiej im było zrobić takie zagranie ?proszę o pomoc i poradę czy ktoś miał taką sytuację 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@czorno-c1 korzystałeś z gwarancją czy reklamacji na niezgodność z umową?

oznacz moderatorów

czorno-c1
#7 Wielbiciel

Gwarancja ustawowa z tego co widzę . Problem polega na tym że kosiarka była bez uszkodzeń , jak i stacja ładowania . Problem był tylko z aku . A wróciła uszkodzona rozwalona , i twierdzą że to ja zrobiłem , i gwarancja oduczona , ręce opadają i odesłali mi jakiś wrak kosiarki  

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @czorno-c1. Rozumiem, że to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja. Zachęcam, abyś zgłosił wniosek Allegro Ochrona Kupujących. Taką opcję znajdziesz w zakładce Moje zakupy -> Szczegóły zakupu. 
 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów