Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Mam problem ze sprzedającym [edit] czerwca 2020 zamówiłam stolik nocny skandynawski.
Nie wiem, jaki to problem, ale wszystko możesz wyjaśnić ze sprzedawcą tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa W zależności od sytuacji, w Dyskusji możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.
No i tu jest ten problem że sprzedawca się nie odzywa ,nie odpisuje i zawiesił konto, a przelew na zakupiony stolik przyjął, od razu przekierowując mnie na moje konto( mam dowód przelania pieniędzy. Stolik od 15 czerwca nie doszedł i nie mam co najgorsze nr zamówienia ażeby do allegro napisać, bo wogóle nie podał swoich danych, tylko dane allegro i PayU. Na szczęście znalazłam potwierdzenie w historii przeglądarki. Co teraz mam robić? Jak odzyskać 160 zł lub zamówiony stolik?
Muszę wpisać nr zamówienia, a go nie posiadam. Nie mogę, zacząć dyskusji
@Client:86722907 Zobacz w zakładce Kupione tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne
Jeśli nie ma, napisz do Allegro prośbę o przywrócenie oferty do zakładki; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
Możesz też poprosić Allegro o pomoc tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Jeśli Dyskusja nie pomoże, wystąp po 14 dniach o zwrot wpłaty z POK, bez zgłaszania sprawy na policję;
@Client:86722907 Rozpocznij dyskusję z sprzedawcą poprzez Allegro pomoc będzie musialw ciągu 24 h odpowiedzieć https://allegro.pl/dyskusje/nowa