Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Wczoraj zakupiłam i zapłaciłam za telefon. Także wczoraj zaczęły pojawiać się na koncie sprzedającego niepokojące komentarze. Wiem że bywają kupujący, którzy wysyłają komentarze negatywne po dobie od zakupu ale sytuacja co najmniej dziwna biorąc pod uwagę, że zniknęły wszystkie inne aukcje sprzedającego. Telefon sprzedającego nie odpowiada - słychać komunikat ze skrzynka zapełniona, więc nawet nie można nagrać wiadomości, mail pozostał bez odpowiedzi choć sprzedający loguje się co kilak godzin.
Opinie były ok, kilka negatywów na kilkaset pozytywów...
Jestem w kropce, pierwszy raz taka sytuacja, telefon nie był tani...
@anya-a2 Napisz do sprzedającego przez Allegro a jak nie otwórz dyskusję poprzez https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
Jeśli sprzedawca nie wystawił listu przewozowego lub nie zmienił statusu zamówienia, prawdopodobnie można jeszcze anulować zakup, podejrzewam że po zalogowaniu się na Allegro, w zakładce kupione
Dziękuję za odpowiedzi, tak zrobię - dziś wpłynął kolejny negatywny komentarz .
@anya-a2 wszystko wskazuje na to, że trzeba będzie wnioskować o zwrot wpłaty z POK, przygotuj się na to. W niektórych przypadkach kupujący jedynie wypełnia wniosek i nie musi zgłaszać sprawy na policję;
jak dotąd sprzedawca milczy choć loguje sie na allegro kilka razy dziennie, towaru nie ma zwrotu pieniedzy również, przybyło mu 12 negatywów pod rząd i o dziwo ze dwa pozytywy
a czy jezeli anulowałam zakup to mogę skorzystac z POK?
@anya-a2 Tak, możesz. Nie musisz się przedtem kontaktować z Allegro. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, wypełniasz wniosek.
@anya-a2 Możesz ale musisz napisać do Allegro ;https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/dlaczego-nie-mozna-zalozyc-dyskusji-do...
zanim anulowałam załozyłam dyskusję - jest w toku, niestety sprzedawca milczy natomiast allegro jak na razie chyba wrzuca automatyczne wiadomości
dziekuję za pomoc, tyle lat jestem na allegro, tyle zakupów, wydawało mi się że wszystko sprawdziłam, łącznie z wygooglowaniem sprzedawcy i taki kanał
Ciąg dalszy sprawy - w dniu dzisiejszym otrzymałam info od allegro, że konto sprzedawcy zostało zawieszone i że mam wystąpić do pok o zwrot.
Po czym po paru minutach odezwał się sprzedawca, że ma zablokowane konto i prosi o podanie nr konta do zwrotu pieniędzy. Zwrot w ratach bo covid i kłopoty finansowe i uwaga - że prosi o wyrozumiałość...
Dla mnie to wygląda na ciąg dalszy szwindla. Nie mam zamiaru się na to godzić.
@anya-a2 Złóż wniosek w ramach POK a on niech się dogaduje z Allegro !!!
Bardzo dziękuję za pomoc, sprawa zakończona pomyślnie, od momentu złożenia wniosku do POK do zwrotu pieniędzy nie upłynęła nawet doba. Także ekspresowe załatwienie sprawy. Pozdrawiam
To pocieszające, że POK w Allegro działa coraz szybciej. Gdyby jeszcze równie szybko eliminowali takich "biznesmenów" ze swojego portalu...
Domyślam się, że sprzedawca wystawiał aukcje jako osoba prywatna?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
sprzedawca miał konto firmowe
pozdrawiam