anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem. Wybrana przez Ciebie dostawa jest niedostępna.

darkosky
#7 Wielbiciel#

Witam , mam problem z zakupami z opcją smart.

"Wybrana przez ciebie dostawa jest niedostępna , skontaktuj się z nami "
Identyfikator błędu : b1b72a688d95481f [409]"
 
oczywiście sobota i pewnie znając życie ktoś się tym zajmie dopiero w poniedziałek 

 

darkosky_1-1631352867898.png

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Obrazka nie widzimy, ale zapewne dużo kupujesz ze Smart. Było już tu pisane o  podobnym problemie, niby Smart to nieograniczona liczba darmowych dostaw. Pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=0659d0c6-6a30-428b-8676-e239caf3a868 na czacie zaraz ktoś się tym zajmie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 No jak to? Przecież w Family każdy założyciel może udostępniać swój Smart innym, czyli zakupów może być jeszcze więcej. Jakie ograniczenia? Masz dowody, czy znowu kopiujesz cudze wypowiedzi? Na czacie żadna osoba się tym nie zajmie, bo to czat automatyczny, z którym nie porozmawiasz po ludzku.

@darkosky Kontaktuj się z Allegro, nie ma innej możliwości. Być może jednak ktoś z moderacji na tym forum zdejmie Ci ograniczenie, poczekaj 🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@darkosky Obecnie problem nie powinien już występować. Jeśli jest inaczej, proszę o sygnał.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów