anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z aplikacją - nie przetwarza płatności

AdaOg
#1 Nowicjusz#

Witam, od kilku dni mam problem na etapie procesu płatnosci w aplikacji. Płatność się zawiesza i transakcja się nie zamyka. Aby dokonac zakupu musze to robić w trybie przeglądarki - wtedy działa.  Na aplikacji- komunikat :wciąż czekamy na potwierdzenie Twojej płatnosci i finalnie zakupy nie dochodzą do skutku. Co się mogło stać?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AdaOg Z jakiej wersji aplikacji korzystasz? Na początek spróbuj proszę pobrać aktualizację lub jej najnowszą wersję. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

AdaOg
#1 Nowicjusz#

oj od początku jej nie reinstalowałam to już kawał czasu. Dziękuje zobaczę moze zadziała.

oznacz moderatorów