anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z dokończeniem płatności

Danielczajkowski
#7 Wielbiciel#

Witam, od około 2 tygodni mam problem ze sfinalizowaniem transakcji w aplikacji allegro. Przy dojściu do płatności przelewem i przekierowaniu na stronę logowania banku pojawianie komunikat, że przeglądarka jest nieaktualna i zmień ją przez co kilka transakcji musiałem anulować . Kłopot nie pojawia się na komputerze. Dodam, że wszystkie aplikacje na telefonie mam systematycznie aktualizowane.

Wyczyściłem pamięć z aplikacji allegro, następnie zainstalowałem ja na nowo, ale niestety problem nie znika. Będę bardzo wdzięczny za wskazówki, które pomogą mi naprawienie usterki. 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

smieszek221
#8 Zapaleniec#

Jak zainstaluje spowrotem to przez apke to samo. Pewnie przez to ze odrzucam cookie i inny badziew z apki.

 

oznacz moderatorów