Problem z dokończeniem płatności

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, od około 2 tygodni mam problem ze sfinalizowaniem transakcji w aplikacji allegro. Przy dojściu do płatności przelewem i przekierowaniu na stronę logowania banku pojawianie komunikat, że przeglądarka jest nieaktualna i zmień ją przez co kilka transakcji musiałem anulować . Kłopot nie pojawia się na komputerze. Dodam, że wszystkie aplikacje na telefonie mam systematycznie aktualizowane.
Wyczyściłem pamięć z aplikacji allegro, następnie zainstalowałem ja na nowo, ale niestety problem nie znika. Będę bardzo wdzięczny za wskazówki, które pomogą mi naprawienie usterki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Danielczajkowski W jakim banku posiadasz konto, z którego próbujesz opłacić zamówienie?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bnp paribas

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Danielczajkowski Rozumiem, dziękuję za informację. Po naszej stronie wszystko wygląda w porządku. Wygląda na to, że bank może mieć jakieś chwilowe problemy - otrzymaliśmy podobne zgłoszenia i również dotyczyły tego banku. Sugeruję, abyś skontaktował się bezpośrednio z obsługą banku.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, mam podobny problem trwający od kilku dni. Przeglądarka Chrome (aktualizowana), bank BNP Paribas. Po przekierowaniu na stronę logowania do banku pojawia się komunikat o niewspieranej lub nieaktualnej przeglądarce. Nie mogę dokończyć płatności. Kontaktowałam się z bankiem, usłyszałam, że klienci zgłaszają podobne problemy ale wina nie leży po stronie banku, lecz serwisu Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Chittagong Dzięki za zgłoszenie. Już konsultuję z odpowiednim zespołem. Wkrótce wrócę z odpowiedzią.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodam jeszcze, że samo logowanie do banku z przeglądarki się udaje, problem pojawia się przy przekierowaniu do płatności z Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ mam dokładnie ten sam problem jakie jest rozwiazanie?? Wszystko zaktualizowane a im wiecej aktualizacji tym wszystko gorzej działa.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@smieszek221 Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Co to za rozwiazanie?? Korzystam z aplikacji, tam nie ma wyboru przegladarki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@smieszek221 Wyboru domyślnej przeglądarki dokonujesz z poziomu swojego urządzenia. Z jakiego banku korzystasz?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Obojetnie która jest domyślna, cookie usuniete. Pko bp

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@smieszek221 Z jakiej przeglądarki korzystasz, z której jej wersji? Którą wersję aplikacji Allegro masz zainstalowaną na urządzeniu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystkie zaktualizowane przed chwilą. Aplikacja też. Wyskakuje PayU że nie jest aktualna.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@smieszek221 Potrzebowałabym dokładnych wersji oprogramowań, żeby zgłosić tę sprawę do działu technicznego. Nie mamy innych podobnych zgłoszeń z ostatniego czasu, a zgłoszenia z sierpnia (w tym wątku) rozwiązała aktualizacja aplikacji Allegro.
Wersję aplikacji Allegro sprawdzisz w krokach Moje Allegro -> Konto -> O programie
Wersję przeglądarki sprawdzisz już w zależności od tego, z jakiej przeglądarki korzystasz.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro 8.44.0
Chrome 119.0.6045.66

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak zrobie dodatkow info na tym ekranie który wyskakuje. Wskazuje wersje payu 1.0.15. Po wpisaniu w google sa nowsze, ale co trzeba zaktualizować??

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@smieszek221 Konsultuję to, kiedy tylko się czegoś dowiem, to dam Ci znać w tym wątku 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@smieszek221 Dostałam odpowiedź od Operatora, że w Twoim przypadku powinno pomóc odinstalowanie i zainstalowanie przeglądarki na nowo. Jeśli problem się powtórzy, to daj proszę znać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To ciekawe bo wywaliłem apke i przez chrome działa.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »