Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W koszyku jest więcej, ale tylko z tym jest problem...
no ale co zostało zrobione?
Sugestie typu proszę spróbować z innej przeglądarki są infantylne, skoro to samo jest w telefonie co na komputerze laptopie czy innych sprzętach. Problem leży po stronie Allegro i najwyraźniej został tam rozwiązany bez względu na to czy temat został poruszony na forum czy nie.
Ja mam w tym momencie dokładnie to samo.
i samo się rozwiązało.
Mam ten sam problem, identyczny komunikat.
@Gangland @AFC-Ajax23 Napisaliście w wątku dotyczącym błędu z zeszłego roku. Teraz mamy inną sytuację. Już badamy, co się dzieje.
@Client:49697272 Jesteśmy w trakcie weryfikacji problemu.
Skasowałem z koszyka, kupiłem co innego (poszło) i z powrotem dodałem zakupy i poszło.