Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka zamówiona do paczkomatu, otrzymałam komunikat: "Problem z przesyłką - Nie mieści się w skrytce Paczkomatu". Co mogę zrobić w tej sprawie? Niestety opcja dostarczenia na adres domowy nie wchodzi w grę, ponieważ mieszkam za granicą.
@OliTT ??? to kto ją odbiera z paczkomatu ???
Ja ją odbieram z paczkomatu. Mieszkam przy granicy z Polską.
@OliTT Jeśli sprzedawca ma taką opcję to powinien spakować tak aby się zmieściło.
@OliTT ok, to już wiem, jak nie masz nikogo do kogo byś mógł przekierować to porostu poinformuj sprzedawcę i dokonaj zwrotu, tu wina sprzedawcy 😞
Nadawał przez odbiór kuriera i źle pomierzył 😞
@OliTT Od kogo dostałeś tai komunikat?
@pinsplash InPost ma tak że jak nie wejdzie, doręcza na adres domowy 🙂
@kostas11 ale nie powinno być mozliwości nadania do paczkomatu jak jest za duza
@pinsplash jak kurier odbiera z firmy to nie sprawdzają a przy doręczeniu zonk 🙂
Od Allegro. Nie otrzymałam żadnego powiadomienia od InPostu.
@OliTT to był to paczkomat czy zielona budka allegro ?
Paczkomat.
@OliTT podaj proszę numer zamówiena którego to dotyczy.
NUMER ZAMÓWIENIA
@OliTT dzięki! Przekazałam temat do InPost, poczekaj proszę na wiadomość od nich (będzie tutaj, w tym wątku, na forum).
Dziękuję!
@OliTT
Dzień dobry,
bardzo prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z podaniem 24-cyfrowego numeru paczki oraz danymi kontaktowymi (numer telefonu oraz adres mailowy).
Zweryfikujemy zgłoszenie i postaramy się znaleźć rozwiązanie na opisywanie zagadnienie.