Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot, którego nie dostałem. Dostałem co innego niż w ofercie. Sprzedający obiecał że 100 razy że dostanę produkt, ale jak widać tylko czekał aż allegro uzna dyskusję za rozwiązaną i nie mogę nic zrobić. Uważam że Allegro pomaga nieuczciwym sprzedawcą.
Allegro zamyka dyskusję które ty odznaczasz jako rozwiązane albo w których nic nie piszesz
Trzeba było oznaczyć jako nierozwiązana samemu a nie czekać na automatyczne zamknoecie
to twoja bezczynność a nie ochrona złodziei do tego doprowadziło
@Client:109291276 Zrobiłeś błąd ponieważ ty masz wpływ na dyskusję i jej odznaczenie jako nierozwiązana po 14dniach i należy tak robić, teraz poproś o ponowne jej otwarcie.
@LEW433 @Client:109291276 To nie jest błąd, kupujący nie musi mieć dyplomu SGH żeby kupować i zgłaszać reklamację. To jest niedbałość Allegro albo inaczej lekceważenie użytkowników. To Allegro powinno w jakiś sposób moderować dyskusję, przypominać o prawach i obowiązkach a nie tylko liczyć i czekać który pierwszy się pomyli: sprzedający czy może kupujący. A każde potknięcie użytkownika to zysk dla Allegro.
Tak trzymać ....😡
Ale kupujący ma w każdej chwili możliwość przywołać kogoś z allegro. Jest prowadzony za rękę. Bez przesady żeby trzeb wybyło z każdym jak z jajkiem. Niewiedzą kosztuje. Zawsze i wszędzie i każdy musi o swoją wiedzę sam zadbać. Allegro samo wysyła przypomnienia halo masz otwartą dyskusję.
co jeszcze ma zrobić? Wygenerowało już o tak wiele mentalnych ameb
@br. napisał(a):
@LEW433 @Client:109291276 To nie jest błąd, kupujący nie musi mieć dyplomu SGH żeby kupować i zgłaszać reklamację. To jest niedbałość Allegro albo inaczej lekceważenie użytkowników. To Allegro powinno w jakiś sposób moderować dyskusję, przypominać o prawach i obowiązkach a nie tylko liczyć i czekać który pierwszy się pomyli: sprzedający czy może kupujący. A każde potknięcie użytkownika to zysk dla Allegro.
Tak trzymać ....😡
śmieszne a ty zapewne masz bo wiesz o tym! a jak to wiesz to także wiesz że w czasie trwania dyskusji jest taka podpowiedzieć w formie tekstu .😛
@LEW433 Wybacz ale nie musisz wiedzieć jakie dyplomy mają poszczególni użytkownicy, no chyba że może myślisz o fusze kadrowego w Allegro. Wysoko mierzysz...😁
@Monika__L Zgadzam się z tym że Allegro zawsze stoi po stronie kupujących, nawet przesadnie, ale jeśli ktoś już otworzył dyskusję to Allegro nie powinno bez jego wiedzy tej dyskusji zamykać. To podstawowa zasada społeczna, nawet nie handlowa, nawet miedzy ludźmi zwykłe "do widzenia" lub "spadaj" jest normą a nie jakimś wymysłem.
A ile ma taka dyskusja wisieć bo ktoś nie dba o swoje sprawy, nie patrzy, nie rozumie albo w końcu problem się rozwiązał sam a dyskusja wisi i bije w sprzedawców i ich statystyki
Bo jeśli ma być tak jak mówisz to niech dyskusja otwiera się automatem już po zakupie a kończy 2 lata plus tydzień później jak minie najdawniejsze roszczenie
Możesz zgłosić taki pomysł zeby dyskusja otwierała się automatycznie po zakupie.
Zatrzaśniećie komuś drzwi przed nosem nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Nawet w domu wypada zapytać: wchodzisz czy wychodzisz.
@br. Ale kupujący musi mieć żeby się znał na dyskusjach i reklamacjach z twojej wiedzy- jak napisałeś, Pomóż kupującemu, Ja twojej wiedzy ani pomocy tu nie potrzebuje.
@LEW433 "Ja twojej wiedzy ani pomocy tu nie potrzebuje"
Jasne, ja nawet nie próbowałbym czegokolwiek ci radzić, przywykliśmy ze ty wiesz wszystko najlepiej, i zawsze jesteś do dyspozycji niczym Daisy (Róża) w popularnym serialu.
Tylko że ciągle odnoszę wrażenie że ty to ten sam xyz tylko w nowym przebraniu. Nawet teksty te same, a może to kopie jego tekstów?
@br. Zle spałeś czy masz jakąś egzemę, Mam odpisać po chłopsku, odwal się.😎
a co Ja robię i gdzie tobie utkwiła róża albo jej kolce to mnie nie obchodzi, zajmij się sobą, a jak problem to są odpowiednie instytucje, udaj się a może pomogą, tylko za kasę na fundusz nie licz. Nie chce i nie wymagam żadnej pomocy od ciebie, więc pomagaj tym co o to proszą.😛
No i cały xyz, nic dodać nic ująć... 😂
Piszesz głupoty i jak zabrakło argumentów to przywołujesz swojego mentora.🤕
@Client:109291276 Widzę, że dyskusja została zamknięta automatycznie, ponieważ minęło od niej 61 dni, a Ty nie określiłeś, czy problem został rozwiązany. Skierowałam prośbę o jej wznowienie.