Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z nadaniem paczki do zwrotu, Kurier nie odebrał paczki i potrzebuje etykietę żeby samemu nadać w punkcie odbioru i niestety nie mogę znaleźć takiej opcji
@Client:101705885 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy 🙂
PIĘKNY ZŁOTY ŁAŃCUSZEK 13,19G 585 13035610494
PRZEWOŹNIK
DPD
@Client:101705885 dziękuję! Poprosiłam o przesłanie do Ciebie etykiety, poczekaj proszę na wiadomość e-mail pod nas 🙂
Dziekuje bardzo za pomoc, czekam na maila)
@Client:101705885 wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z wyjasnieniem w sprawie nr 31849646 🙂
Juz wszystko jest ok z etykieta, towar juz odebrany przez kuriera i dostarczony tylko ze status nie zmienia sie na stronie ze dostarczone, może można jakoś to poprawić?
@Client:101705885 Prześlij zrzut ekranu z widokiem statusu tego zwrotu.
Klient juz zwrócił opłatę, tylko by zamknąć ten zwrot na stronie
@Client:101705885 Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.