anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z finalizowaniem transakcji

Client:88321476
#7 Wielbiciel#

Witam. Od kilku dnia mam problem z przejściem z „kosza” do płatności. System w tym momencie wiesza się, mieli dane i bez efektu. Może ktoś miał coś podobnego

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:88321476 Cześć. 🙂 Czy problem dotyczy aplikacji mobilnej czy wersji przeglądarkowej Allegro? 

oznacz moderatorów

Client:88321476
#7 Wielbiciel#

Witam

Przeglądarka safari w IOS I phone

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:88321476 A czy masz zaktualizowany system operacyjny i przeglądarkę Safari? Czy problem powtarza się również w innych przeglądarkach?

Zachęcam Cię do zainstalowania aplikacji Allegro na swoim telefonie: https://allegro.pl/kampania/aplikacja-mobilna 

oznacz moderatorów