anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z gwarancją

Client:75024571
#1 Nowicjusz#

Witam kupiłem wkrętarkę która się zepsuła i zareklamowalem ja oczywiście sklep w którym kupiłem potwierdził że jest na gwarancji wysłałem na adres zgodnie z wytycznymi sklepu InPost wysłany do siedziby nie paczkomatu dostałem potwierdzenie że paczka została odebrana 23,12,2024r dziś starałem się dowiedzieć co z wkrętarka i dostałem odpowiedź że oni nie mają mojej wkrętarki żebym jej szukał u przewoźnika po czym napisałem że wygłaszam problem do allegro dostałem formułkę prawna że nie mogę kopiować i udostępniać treści rozmowy z nimi i nie mogę przez allegro użyć dyskusji bo już minęło ponad 720 czy jakoś tak dni co z tym fantem można zrobić 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:75024571 u sprzedawcy możesz zgłosić problem 2 lata od momentu zakupu. Korzystałeś z rękojmi czy gwarancji gwaranta?

oznacz moderatorów

Client:75024571
#1 Nowicjusz#

Zakup został zgłoszony do sprzedającego dziś właśnie moja 2 lata od zakupu a wysłałem reklamację w grudniu 2024 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:75024571 Nie daj się ponieważ problem został zgłoszony przed upływem 2lat, to że sprzedajacy gdzieś odesłał Ciebie nic nie obchodzi, sprzedajacy ma 14dni rozpatrzenie reklamacji i zrobił to? a 720 dni to 2lata?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:75024571  Tak bardzo formalnie to nic nie zrobisz. Jeśli minęło 2 lata od zakupu to termin składania reklamacji minął.

Ale napisałeś że reklamację już składałeś sprzedającemu, więc to tylko chęć Allegro żeby tą rozpoczętą reklamację zakończyć zgodnie z procedurami. Po prostu trzeba wyjaśnić tym Allegrowym "expertom"  że reklamacja już była, trzeba ją tylko wznowić, odkurzyć.

Może moderatorki coś pomogą,  kliknij  "oznacz moderatorów"  ale żeby to miało sens to musisz podać dokładne dane,  data zakupu, może numer transakcji,  powołaj się też na jakąś wcześniejszą korespondencję.

oznacz moderatorów

Client:75024571
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za info tak zrobię 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Wstrzymaj się z tym rozwiązaniem, masz 10 minut na edytowanie i cofnięcie rozwiązania.  Jeszcze dużo drogi prze tobą,  nie spiesz się z przyznawaniem rozwiązań.

Klikniecie rozwiązania jak gdyby zamyka temat a problem wcale nie ruszył z miejsca.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@br. rozwiązanie można cofnąć w każdej chwili. ale ktoś musi te brzemię wziąć. Może lew ?

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Masz plusa,  ale lwu to by niewiele pomogło.  On stara się  pokazać że jest  najlepszy, lepszy  niż xyz, a jeszcze długo nie dogoni słynnego xyz  w ilości rozwiązań  mimo dwuletniej nieobecności tamtego.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:75024571 coś ty w koncu zgłosił? Reklamację za niezgodność z umową czy gwarancję? Skoro sklep nie ma twojej wkrętarki tzn żw gwarancję do gwaranta którym sklep nie jest a tylko pośredniczył w przekazaniu towaru do gwaranta. A ten adres to chociaż tego sklepu był czy gwaranta?

oznacz moderatorów

Client:75024571
#1 Nowicjusz#

Zgłosiłem wkrętarkę że się zepsuła do sprzedawcy gdzie została zakupiona na allegro 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:75024571 Napisz w dyskusji że złożyłeś przed upływem 2lat u sprzedającego i on zgodnie z prawem ma 14dni na rozpatrzenie, a jak minęło to rekalamcja jest uznana i tyle, odznacz dyskusję jako nierozwiązaną po 14dniach i otrzymasz wniosek o rekompensatę.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@LEW433 Dyskusji nie można już otworzyć bo minęły dwa lata.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Sęk w tym że dyskusji nie chcą mu uruchomić bo 2 lata właśnie dzisiaj minęło. 

oznacz moderatorów

Client:75024571
#1 Nowicjusz#

Dokladnie

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:75024571  Dokładnie, ale  znajdź wreszcie  ten zakup  na swoim koncie podaj datę zakupu,  numer transakcji, nazwę.  Napisz to wszystko, podaj kiedy składałeś reklamację sprzedającemu,  poproś moderatorki o wstawiennictwo - klikasz  "OZNACZ MODERATORÓW"

Masz szansę coś uzyskać ale musisz coś robić.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Przeklej dokladnie treść zgloszenia nam tutaj bez nicku / danych sprzedawcy możesz je wykropkować to bedzie wiadomo co zglosiłeś i komu oraz odpowiedź co polecił ci zrobić bez adresu nadania tak somo bo dane wrażliwe nie przejdą systemowo . Następnie datę doręczenia zakupu oraz datę zgloszenia i dostaniesz wykładnię prawną i co masz dokladnie zgłosić do allegro ... @Client:75024571 

oznacz moderatorów

Client:75024571
#1 Nowicjusz#

Zakupiona 16 stycznia 2023 zgłoszenie zostało usterki 21 listopad 2024  wysłana paczka przez paczkomat 20 grudnia 2024 odebrana paczka przez sprzedającego 23grudnia 2024 i dzisiaj się dowiedziałem ze sprzedający paczki nie ma i przekazał mi że mam sam szukać i przewoźnika bo on nie jest nadającym 

oznacz moderatorów

Client:75024571
#1 Nowicjusz#

Dzwoniłem do inpostu i InPost stwierdził że paczka była nadana na adres a nie paczkomat o została odebrana w podanym adresie 

oznacz moderatorów

Client:75024571
#1 Nowicjusz#

Po napisaniu że zgłoszę problem na allegro dostałem odpowiedź taka Informacja:
Niniejsza korespondencja, w tym załączniki, przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści objęte tajemnicą handlową oraz inne treści o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot niebędący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.

oznacz moderatorów