Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z koszykiem na moim koncie, przy dostępie prze przeglądarkę(testowane rożne przeglądarki, cookies czyszczone) kompa po kliknięciu koszyka pokazuje informację koszyk pusty. w aplikacji mobilnej wszystko jest ok.
Any idea ?
@songohu a czy możesz podać nazwę konta, którego dotyczy ten problem? Widzę na zrzucie, że zaczyna się na literę "T", więc to inne konto, niż to z którego do nas piszesz.
to dokładnie to konto "songohu"
@songohu a czy mogę poprosić Cię o podesłanie zrzutu gdzie widać całą stronę? Zgłoszę to do działu technicznego i pełen widok będzie im potrzebny do weryfikacji.
Czyli rozumiem, że wchodzisz na Allegro i masz informację przy koszyku, że jest tam 36 przedmiotów, a gdy klikasz w ikonę koszyka to pojawia się komunikat, że "Twój koszyk jest pusty", tak?
Tak dokładnie taka jest sytuacja
@songohu dziekuję bardzo za potwierdzenie i zrzuty! Podsyłam to do działu technicznego i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź od nich 🙂
@songohu dział techniczny nie powtórzył błędu na Twoim koncie, dlatego ich radą jest ponowne czyszczenie przeglądarki lub sprawdzenie sytuacji w trybie incognito.