Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie odnośnie zachowania kupującego.
Już od początku był problem, bo kupujący założył mi spór na allegro na następny dzień od zakupu, że paczki dalej nie ma ja rozumiem jak by to był tydzień, ale nie kilka godzin następnie 4 dni po zakupie napisał, że żąda uznania reklamacji, bo zgłosi sprawę do sądu oraz że jest policjantem (dziecko zepsuło lalkę urwało jej rękę) napisałam, że reklamacja niezasadna a wada powstała na skutek złego użytkowania następnie dostałam wiadomość, że żąda rzeczoznawcy i wydania decyzji z pieczątką oraz że zgłosi mnie do UOKiK i Państwowej Inspekcji Handlowej. Jak się odnieść do całej sprawy ?
Jak na policjanta to słabo wykształcony .
Myśli ,że może wszystko.
Czemu tak sądzisz? Mam wykształcenie wyższe prawnicze. A Ty?
Jak towar został uszkodzony to masz prawo odrzucić reklamację. Odpowiadaj w dyskusji z argumentami, rzeczowo to Allegro nic nie powinno Ci zrobić.
Wypisuję do mnie na e-mail, że swoimi „żądaniami”.
Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:
Zobowiązani jesteśmy dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
@Kardamon013 Jemu się wydaje, że skoro jest policjantem (podobno) to ma prawo za sobą. Jeżeli chce rzoczoznawcy, to niech sobie go zamówi (na własny koszt),. niech zgłosi do PIH (ciekawe co oni mają do lalki) i gdzie tam jeszcze chce.
To samo pomyślałam tylko odnoszę wrażenie, że kupujący mają większe prawa, niż sprzedający mogą wszystko.
Widzę ktoś tu nie zna przepisów. Sprawę wygrałem. Allegro zwróciło mi środki i przeprosiło za sprzedawcę.
Chyba ktoś tu nigdy reklamacji nie składał bo znajomość praw konsumenta na zerowym poziomie.
@Kardamon013 jeśli nie masz sobie nic do zarzucenia , spokojnie i rzeczowo odpowiadaj w dyskusji podtrzymując swoje stanowisko . Straszyć to my , ale nigdy nas . Głowa do góry .
Kupujący chce wystawić komentarz negatywny chodź wystawił pozytyw przez to że nieuwzgledniłam jego żądań odnośnie reklamacji
@Kardamon013 Niestety musisz się liczyć z "negatywami" nawet bez powodu lub po prostu że miał zły dzień (np zgubił służbową pałkę)
Jak wszędzie "są ludzie i są berety"
A jak wygląda sytuacja z POK pierwszy raz mam taką sytuację
@Kardamon013 Tak wygląda pokrótce, kupujący składa wniosek, Allegro rozpatruje i przyznaje rekompensatę albo i też nie, jak przyzna to może ale także nie musi zażądać od ciebie zwrotu ale jak zażąda to może i także zablokować Ci konto. Jeżeli nie oddasz Allegro środków to może do Ciebie przyjść firma windykacyjna.😁
Napisali ze nie będą dochodzić rekompensaty ani blokować konta
Po 14 dniach otwartej dyskusji, Allegro samo przypomina że możesz skorzystać z POK, ale jak tak napisali to nie masz czego się bać, jak masz rzeczowe argumenty na odrzucenie reklamacji to także nie masz czego się bać.
Rzeczowe argumenty tej pani to nie uznaje reklamacji bo nie. Allegro zwróciło mi środki i przeprosiło za nią. Twierdziła że moja 5 letnia córka uszkodziła mechanicznie lalkę. To zapytałem czy lalka jest do zabawy czy to eksponat co ma stać za szybą. Zaczęła mi wciskać kit to powiedziałem że jestem policjantem i znam prawo. Widzę po tych wpisach że miałem rację bo ten sprzedawca wogóle nie zna praw konsumenta. Jeszcze mnie adwokatem straszyła jak powiedziałem że podejmę kroki prawne. Obecnie sprawa jest u rzecznika praw konsumenta.
"Obecnie sprawa jest u rzecznika praw konsumenta." - po otrzymaniu rekompensaty z POK? Jeśli to prawda i poprzez RPK zwracasz się dalej z roszczeniami dotyczącymi tej transakcji do sprzedawcy, to pamiętaj panie "prawnik" żeby biegusiem oddać rekompensatę z tytułu POK. Inaczej możesz się narazić na spore nieprzyjemności. Allegro sądzę, że ma trochę lepszych prawników od ciebie. 😎