Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jest to moja pierwsza wizyta na forum , bo jest to moja dopiero pierwsza tego typu sytuacja. Postaram się krótko opisać mój problem, może ktoś miał już takie przeboje.
Zakupiłem produkt w zeszłym roku który przyszedł wadliwy i uniemożliwiało to korzystanie z niego.
Zdjęcia wady zostały zrobione wszystko bardzo dobrze widoczne i produkt został odesłany na reklamacje.
Po ponad miesiącu braku odpowiedzi od sprzedawcy próbowałem się skontaktować jednak bezskutecznie, więc po jakimś czasie została otworzona dyskusja.
Sprzedawca z łaski swej się odezwał i napisał, że wyśle mi ten sam produkt jeśli opłacę wysyłkę, bo wszystko działa.
Wiem, że sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, więc jeśli w tym czasie nie da odpowiedzi reklamacje uznaje się za uznana.
Ze sprzedawca nie da się rozmawiać, kontakt jest praktycznie zerowy oprócz 2,3 wiadomości w dyskusji trwającej już kilka dobrych miesięcy, e-mail i telefon również zero kontaktu, a ze strony Allegro odpowiedzi od bota i wklejanie formułek kopiuj wklej. Allegro nałożyło tylko ograniczenia sprzedaży na sprzedawcę, który i tak od dłuższego czasu nie miał żadnych ofert.
Co można zrobić w takiej sytuacji z tak nieuczciwym sprzedawcą który ma za przeproszeniem wszystko w głębokim poważaniu i nie da się dojść do porozumienia?
W zasadzie Allegro nie ma możliwości prawnych, jeżeli sprzedajacy odrzuci reklamację albo jak tu "olewa"😡 to zostaje Ci udanie się rzecznika konsumentów po poradę albo sąd. Allegro mogłoby jakby chciało zrekompensować CI to ale ostatnio to tak średnio z tym, zakup był na Allegro więc mogą, po 14dniach odznacz dyskusję jako nierozwiązana.
@Susansuss W tym wypadku najlepiej będzie, jeśli kontynuujesz dyskusję ze sprzedawcą. Poproś o pomoc doradcy, aby ten zapoznał się z załączonym zrzutem ekranu.