Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem dwie przesyłki po dwóch dniach przyszła wiadomość na aplikacji że obydwie przesyłki są do odbioru, 3godziny po tej wiadomości pojawiłem się w Kolporterze, Podając nazwisko Sprzedawca Kolportera znalazł jedną paczkę drugiej nie znalazł, podając kod do pierwszej paczki był błędny spróbowałem drugi, również był błędny. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:96666644 Podaj mi numery zamówień, o które chodzi. Postaram się pomóc.
ALE000008A856F1 oraz 5fdddf57-4d3e-11ec-81ce-f3e785400973
@nat_not Coś wiadomo? Jutro jeszcze pójdę zobaczyć czy mogę odebrać. narazie sytuacja wygląda tak jak wyżej .
Skoro dostałeś info że są dwie paczki do odbioru to powinny dwie tam na ciebie czekać .Skontaktuj się z nadawcą on odpowiada za przesyłkę do momentu odbioru .
A problem z błędnym kodem?
Kod nadaje chyba przewoźnik ,choć nie wiem jak jest w tym Kolporterze sam z niego nie korzystam i nie mam zamiaru wchodzić z nimi w jakiś układ (o ich recenzjach można tu na forum sporo poczytać) .Lepiej kupować u sprzedawców którzy w swoich ofertach mają dostawców których ty sam uważasz za wiarygodnych.
@Client:96666644 Niestety wciąż czekam na informacje w Twojej sprawie.
Aktualizacja - Udało się odebrać jedną paczkę.(ALE000008A856F1) drugiej nadal "nie ma"
Jeśli ją odeślą w poniedziałek nadal mogą ponownie wysłać? @nat_not
@Client:96666644 Przepraszam, że oczekiwanie na odpowiedź trwało tak długo. Dostałam informację, że najprawdopodobniej drugą paczkę również udało Ci się ostatecznie odebrać. Proszę o potwierdzenie.