anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odrzucaniem cashback cashgoback

zakk87
#8 Zapaleniec#

Allegro odrzuca moje transakcje w których jest zakup od więcej niż jednego sprzedawcy. Czy jest możliwość sprawdzenia jaki jest powód odrzucenia takich transakcji?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zakk87 Upewnij się, że spełniłeś warunki opisane na tej stronie. W przypadku wątpliwości skontaktuj się bezpośrdenio z CashGOback.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

zakk87
#8 Zapaleniec#

Tak, zawsze spełniam warunki i wszystkie zakupy robię tak samo, na tym samym komputerze, z tego samego stałego IP.

Cashgoback nie rejestruje transakcji (czyli nie otrzymuje od Allegro informacji o rejestracji transakcji przez afiliację) kiedy w koszyku mamy produkty od wielu sprzedawców. Pisałem już do Cashgoback i otrzymałem info jak powyżej w nawiasie.

Transakcje na niskie kwoty i pojedyncze produkty są rejestrowane prawidłowo. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zakk87 Myślę, że przyczyną problemu jest ten punkt: "Zawsze przechodź do danego sklepu przez nasz serwis cashgoback.pl". Kiedy dodajesz jeden produkt do koszyka i składasz zamówienie, cały proces odbywa się zgodnie z założeniami. Natomiast kiedy wkładasz do koszyka jeden produkt, a następnie szukasz kolejnego, będąc już na stronie Allegro, a nie przechodząc przez Cashgoback, warunek nie zostaje spełniony.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

zakk87
#8 Zapaleniec#

Nigdy tak nie robię. Przechodzę przez Cashgoback po zapełnieniu koszyka i wtedy płacę. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zakk87 Więc jeszcze raz zalecam, żebyś się upewnił w Cashgoback czy sposób w jaki dokonujesz zakupu jest akceptowalny. Wygląda na to, że nie.

Dodatkowo zaznaczam, że problem, który zgłaszasz, nie dotyczy naszych procedur, tylko zasad Cashgoback.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

zakk87
#8 Zapaleniec#

to nie jest pierwsza odrzucona transakcja z jaką się spotkałem i nie znam powodu odrzucenia ani cashgoback go nie zna.

Powtarza się jednak schemat:

kilka produktów w koszyku od różnych sprzedawców - Allegro odrzuca transakcję a nawet jej nie rejestruje. Więc rozumiem każdy przedmiot mam kupować osobno? 

Nie zawracałbym gitary w innym przypadku. Zauważyłem, że schemat ten się powtarza, Allegro (wg cashgoback) odrzuca moje transakcje gdy zrobiłem zakupy u kilku sprzedawców. 

Wisi mój zakup z 7 lipca (89e81b61-fb78-11ec-a857-5d8b959c4e37) - 5 produktów w koszyku - oczywiście niezaakceptowany, 28 września (cb2a04d5-3efd-11ed-ad79-07fedbed44d7)- 4 produkty - nie zarejestrowany nawet

wczoraj robiłem zakup 1 produktu u jednego sprzedawcy i już wskoczył na listę. Zawsze robię zakupy w taki sam sposób.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zakk87 Nie wiem dlaczego piszesz, że Allegro odrzuca zakup. Rozumiem, że widzisz odrzucony zakup w aplikacji/na stronie Cashgoback i nie dostajesz za niego zwotu. To nie jest usługa, którą my oferujemy. Oferuje ją Cashgoback. My nie przyznajemy Ci zwrotu pieniędzy za zamówienia u nas. Jeśli więc pojawia się problem z uzyskaniem tego zwrotu, powinieneś wyjaśnić tę sprawę z Cashgoback.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

zakk87
#8 Zapaleniec#

taką odpowiedź otrzymałem od operatora dlatego zgłosiłem się tutaj

 

cashgoback_odp.png

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zakk87 To wycinek korespondencji, do którego trudno się odnieść. "Allegro decyduje o tym" - o czym? "Rejestrowanie transakcji leży po ich stronie" - czy masz problem z zakupem u nas/ z opłaceniem zamówienia? Nie wiem o jaką rejestrację chodzi. Czego dotyczy reklamacja, o jakiej jest mowa? Czy przedstawiono Ci szczegóły? 

Ponownie zalecam kontakt z Cashgoback. Problem dotyczy usuługi, która jest oferowana przez tamten serwis, więc powinieneś się domagać wyjaśnień właśnie tam. Sugeruję, żebyś poprosił o ustalenie dlaczego za jeden zakup z Allegro otrzymałeś zwrot a za inny nie, podając konkretne przykłady.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów