anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z opłaceniem zakupu.

KolorowyPingwin
#1 Nowicjusz#

Dzień Dobry,
Mam problem, przy opłacaniu zamówienia po kliknięciu "płacę" nic się nie dzieje - nie przekierowuje mnie do wyboru formy płatności, nic nie przechodzi dalej. Nic.
Niezależnie od komputera/przeglądarki. Tak, jak by problem leżał w allegro.
Co można zrobic?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Chyba gdzieś dzisiaj widziałam wpis jakiegoś moderatora, ze znowu mają problemy. Poczekaj troszkę może później da się dokończyć płatność.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KolorowyPingwin Sprawdź proszę czy problem się powtórzy podczas korzystania z innej przeglądarki.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

KolorowyPingwin
#1 Nowicjusz#

Problem występuje zarówno z Chrome jak i Edge 🙂
Czy mamy instalować wszystkie możliwe przeglądarki? Alternatywnie możemy sprawdzić aplikację na iOS / Androida - ale no trochę lenistwo 🙂
Jak problem nie ustąpi to będzie próba przez apkę.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KolorowyPingwin Dziękuję za doprecyzowanie. Zespół techniczny potwierdził, że zna problem i pracuje nad jego usunięciem.

Przepraszamy za utrudnienie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów