Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy obecnie jest kakiś problem techniczny z płatnościami kartą? Znikneły mi 2 z 3 kart z zapisanych. Próba ponownego dadania brakujących kart jest nieskuteczna.
@krypton_tools Proszę, doprecyzuj kwestię nieskutecznego dodania karty. Czy pojawia Ci się jakiś komunikat? Jeśli tak, proszę, dodaj zrzut ekranu.
Brak komunikatu. Okno się zamyka, wraca strona z listą kart, ale karta sie nie pojawia.
@krypton_tools Proszę, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i sprawdź, czy problem pojawia się również karcie incognito.
Zainstalowałęm równoilegle nową, inną przeglądarkę - problem, objawy i zachowanie bez zmian.
Dodam że chodzi o serwis business.
@krypton_tools Dzięki za doprecyzowanie - to ważna informacja. Skonsultuję to z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.