Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od 1 stycznia br. notorycznie występują problemy z płatnością przez bank. Klikam Kupuje i płace z opcją szybkiego przelewu przez bank, po czym przekierowuje mnie na stronę tego banku w systemie KiR. Następnie loguję się, potwierdzam przelew i potwierdzam w aplikacji banku mobilna autoryzacje. Po czym na stronie banku pojawia się komunikat: Blad wykonania operacji. Konto mam w banku spółdzielczym. Co może sie dziać?
Notorycznie na Allegro mam problemy z płatnościami za towar za pomocą trzech różnych kart płatnicznych.
Allegro odsyła do banków a jeden z banków odsyła do Allegro 😄 😄 😄
W spozywczych marketach platnosci przechodzą.
Też mam problem z bankiem spółdzielczym nie łączy się z bankiem.
W innych tematach na forum ludzie sie skarżą na wadliwe dzialanie blika itp.