anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Platnosc

Client:51249428
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam pytanie mam zamówiłem zamówienie i gdy chce zrobić przelew  na przekierowaniu do banku występuje  błąd jak mam teraz wzuasc dane do przelewu???

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:51249428 Cześć. 🙂 Płatność możesz dokończyć w zakładce Moje zakupy. Twoja ostatnia płatność ma status "rozpoczęta", zatem kliknij [Anuluj płatność], a następnie przejdź ponownie do formularza dostawy i wybierz metodę płatności. 🙂 

oznacz moderatorów

Client:51249428
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem tak i ponownie błąd na przekierowaniu jest

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:51249428 W takim razie spróbuj wybrać inną metodę płatności (np. BLIK) lub skontaktuj się ze swoim bankiem i dopytaj, co powoduje problem z płatnością elektroniczną 

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@ko_alka    a moze problem leży po Waszej stronie? Malo prawdopodobne aby w jednym czasie zle dzialaly TRZY banki, TRZY karty dwóch operatorów V/M. Proby platnosci wykonane co kilkanascie sekund.

Tym bardziej, że jeden z banków twierdzi, ze wina lezy po stronie ODBIORCY PŁATNOŚCI 😡

I skoro chce zaplacic metodą A to mam miec mozliwosc A. Gdybym chciał metodą B to bym zaplacil B. Proste.

oznacz moderatorów