Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam pytanie mam zamówiłem zamówienie i gdy chce zrobić przelew na przekierowaniu do banku występuje błąd jak mam teraz wzuasc dane do przelewu???
@Client:51249428 Cześć. 🙂 Płatność możesz dokończyć w zakładce Moje zakupy. Twoja ostatnia płatność ma status "rozpoczęta", zatem kliknij [Anuluj płatność], a następnie przejdź ponownie do formularza dostawy i wybierz metodę płatności. 🙂
Zrobiłem tak i ponownie błąd na przekierowaniu jest
@Client:51249428 W takim razie spróbuj wybrać inną metodę płatności (np. BLIK) lub skontaktuj się ze swoim bankiem i dopytaj, co powoduje problem z płatnością elektroniczną
@ko_alka a moze problem leży po Waszej stronie? Malo prawdopodobne aby w jednym czasie zle dzialaly TRZY banki, TRZY karty dwóch operatorów V/M. Proby platnosci wykonane co kilkanascie sekund.
Tym bardziej, że jeden z banków twierdzi, ze wina lezy po stronie ODBIORCY PŁATNOŚCI 😡
I skoro chce zaplacic metodą A to mam miec mozliwosc A. Gdybym chciał metodą B to bym zaplacil B. Proste.