Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
W czasie dokonywania płatności za laptop po podaniu kodu z SMS wyskoczył komunikat o błędzie aplikacji. Po kontakcie ze sprzedającym ustalono, że nie widnieje w ich systemie zakup (nie dokończono płatności bonem) jednakże po sprawdzeniu statusu bonu w MEN okazało się, że figuruje on jako wykorzystany. Sytuacja wygląda tak, że sklep nie widzi dokonania zakupu a bon jest wykorzystany. Co w tej sytuacji zrobić
@59andrzej tutaj niestety nie będziemy mogli Ci pomóc, bo będziemy potrzebować od Ciebie więcej informacji dotyczących tego zakupu, ale skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz, a nasi pracownicy na pewno Ci pomogą.
I jak działa ci ten bon bo właśnie mam ten sam problem co ty.
U mnie wszystko ok. Jakoś po dwóch dniach dostałam maila z odblokowanym kodem do bonu. Laptop już zakupiony. Wszystko zakończyło się pomyślnie.