anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością bonem dla nauczyciela

MAMY ROZWIĄZANIE!
Zibiluczak
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

W czasie dokonywania płatności za laptop po podaniu kodu z SMS wyskoczył komunikat o błędzie aplikacji. Po kontakcie ze sprzedającym ustalono, że nie widnieje w ich systemie zakup (nie dokończono płatności bonem) jednakże po sprawdzeniu statusu bonu w MEN okazało się, że figuruje on jako wykorzystany. Sytuacja wygląda tak, że sklep nie widzi dokonania zakupu a bon jest wykorzystany. Co w tej sytuacji zrobić

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@59andrzej tutaj niestety nie będziemy mogli Ci pomóc, bo będziemy potrzebować od Ciebie więcej informacji dotyczących tego zakupu, ale skontaktuj się proszę z nami przez ten formularz, a nasi pracownicy na pewno Ci pomogą. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:100775171
#2 Obserwator#

I jak działa ci ten bon bo właśnie mam ten sam problem co ty.

oznacz moderatorów
Aleksis-777
#7 Wielbiciel#

U mnie wszystko ok. Jakoś po dwóch dniach dostałam maila z odblokowanym kodem do bonu. Laptop już zakupiony. Wszystko zakończyło się pomyślnie. 

oznacz moderatorów