Problem z płatnością - Czy nadpłacona kwota zostanie zwrócona?

kochanowicz9
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-12-2023
07:30
Czołem!
Dokonalem zakupu czujnika i mialem problem z płatnością. Początkowo wybrałem płatność za pomocą BLIK, lecz niestety po dwóch próbach okazało się to bezskuteczne (prawdopodobnie była to wina banku lecz nie jest to pewne). Płatność poprzez BLIK została ponowiona z konta małżonki i ponownie nic się nie zadziało. Prawidłowa płatność przeszła dopiero po wybraniu opcji przelewu. Finalnie efekt jest taki, że mam zakupiony jeden produkt a z konta zniknęła w sumie kwota za cztery takie produkty. Jak teraz postąpić? Czy nadpłacona kwota zostanie zwrócona? Do kogo dalej się udać?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
komis-bell
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-12-2023
07:55
w ciągu 3 dni środki wrócą na konto.
oznacz moderatorów