Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy ktoś wie dlaczego są problemy z płatnościami kartą ing mastercard?
Kiedy wpiszę już dane karty i klikam przycisk zapłać to powinno mnie przekierować na stronę gdzie jest uwierzytelnienie. Niestety takie przekierowanie nie następuje.
Otwiera się od razu okno moich zakupów i komunikat o nieudanej płatności.
Po rozmowie z ing mastercard twierdzą że to problem sklepu....
Spróbuj wyczyścić lub zmienić przeglądarkę.
też już to robiłem, bez efektu. użyłem innego urządzenie i dalej nic.
zmieniłem kartę na viza innego banku i zadziałało.
nie zmienia to faktu że wolę używać ing mastercard
Zapytaj na czacie Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12 Czat czynny od ósmej.
@Client:35517615 Przypadkiem tej karty nie masz przypiętej do konta tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/karty-platnicze? Jeśli tak, to ją usuń i dopiero spróbuj nią płacić.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
mam tam przypięta kartę ale inną
@Client:35517615, dzieje się tak, ponieważ bank w tym przypadku nie wysyła komunikatu zwrotnego, aby dokończyć autoryzację 3DS, przez co płatność nie zostaje zakończona - powodem jest błędna autoryzacja.
Jesteśmy w trakcie pracy nad poprawą tej sytuacji, mam nadzieję, że ten problem zostanie wkrótce wyeliminowany. Jednak w tym momencie mogę Cię jedynie poprosić o skorzystanie z innych, dostępnych metod płatności.
Niestety karty banku Ing wciąż nie działają na Allegro. A najgorsze jest to, że bank twierdzi, że to wina Allegro, natomiast Allegro twierdzi, że to wina banku. I tak mnie przerzucają jedni do drugich a ja wciąż nie mogę płacić kartą.
Patrząc na fakt, że karty Banku Ing nie działają również w OrlenPay, GooglePay oraz kilku innych bramkach/platformach to jest prawie pewne, że to wina Ing, a nie Allegro. Może jednak Allegro mogłoby trochę mocniej przycisnąc Ing do jakiś działań, bo taka sytuacja trwa od początku roku, a mamy już koniec Maja! Czy od 5 miesięcy Ing nie potrafi (lub nie chce) rozwiązać problemu, który ma mnóstwo ich klientów!
@Enterek-com "taka sytuacja trwa od początku roku, a mamy już koniec Maja! Czy od 5 miesięcy Ing nie potrafi (lub nie chce) rozwiązać problemu, który ma mnóstwo ich klientów!" - w takiej sytuacji głosuje się portfelem (chyba nie wiesz jaka siłę przebicia ma Jagiełło pomnożony tysiące razy przez niezadowolonych klientów), ew. robi zorganizowaną "reklamę" w tzw. mediach społecznościowych.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Taki też mam plan i już się podzieliłem z Ing chęcią zmiany banku. Ale jeśli do mnie nie dołączą wszyscy inni niezadowoleni to nic to nie da. Zacząłem też publiczną dyskusję na ten temat na FB Banku Ing ale jak na razie cisza 🙂