anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością kartą

Client:54279671
#7 Wielbiciel#

Witam,
od czasu wymiany karty płatniczej (po okresie ważności) mam problem z płatnością nową kartą , a mianowicie po wprowadzeniu nowej karty tj. nowego okresu ważności i kodu (nr karty mam ten sam) i zapisaniu jej w aplikacji allegro nie mogę jej użyć opłacając zakup. Pojawia się informacja że albo podałem złą datę ważności albo karta straciła ważność. Co ciekawe tego problemu nie ma gdy dokonuje zakupu i płacę kartą w sposób jednorazowy tzn. wpisuje dane karty ręcznie (nie korzystam z zapamiętanej karty) a następnie wybieram opcję,, użyj tylko raz" tylko do tego zakupu bez zapisywania jej. Natomiast gdy wybiorę [użyj i zapisz na przyszłość] płatność zostaje zawsze odrzucona, co mnie irytuje , bo chciałbym w szybszy sposób dokonywać płatności kartą. Proszę o pomoc co mogę zrobić, bo każde wprowadzenie nowych danych karty kosztuje mnie 1zl, a nie rozwiązuje mojego problemu (już dwukrotnie Allegro pobrało mi z konta złotówkę a kartą płatnicza nie zapisała się prawidłowo).
Pozdrawiam
Janusz

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów