Problem z płatnością/nadpłata zamówienia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czołem!
Dokonalem zakupu czujnika i mialem problem z płatnością. Początkowo wybrałem płatność za pomocą BLIK, lecz niestety po dwóch próbach okazało się to bezskuteczne (prawdopodobnie była to wina banku lecz nie jest to pewne). Płatność poprzez BLIK została ponowiona z konta małżonki i ponownie nic się nie zadziało. Prawidłowa płatność przeszła dopiero po wybraniu opcji przelewu. Finalnie efekt jest taki, że mam zakupiony jeden produkt a z konta zniknęła w sumie kwota za cztery takie produkty. Jak teraz postąpić? Czy nadpłacona kwota zostanie zwrócona? Do kogo dalej się udać?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kochanowicz9 Cześć! Taka płatność powinna wrócić do Ciebie automatycznie, ale najlepiej skontaktuj się z bezpośrednio z BLIK (https://blik.com/kontakt) lub ze swoim bankiem, ponieważ wczoraj było dużo zgłoszeń dotyczących awarii tej metody na downdetector. Prywatnie przyznam szczerze, że sama wczoraj miałam problemy z tą metodą płatności około godziny 22:00, bank Pekao.