anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością Payu

ewwa37
#2 Obserwator#

Dzień dobry, proszę o pomoc. Po zakupie przedmiotu płatność została dokonana przez przelew tradycyjny na poczcie z kwotą mniejszą o 9gr  po zauważeniu błędu kwota została uregulowana na te same konto z dopiskiem w tytule przelewu "dopłata''. Sprzedający nie otrzymał pieniędzy. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ewwa37 Cześć 🙂 Przykro mi, ale sprzedający nie otrzyma tego przelewu, ponieważ wszystkie dane (łącznie z kwotą) muszą się zgadzać. Operator PayU skontaktuje się z Tobą mejlowo w sprawie zwrotu środków na konto bankowe. 

oznacz moderatorów

ewwa37
#2 Obserwator#

Dziękuje za szybką odpowiedz 🙂 Co w takim przypadku muszę dalej zrobić? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ewwa37 Poczekać na mejla od PayU i uzupełnić informacje o koncie bankowym do zwrotu pieniędzy. 

A przelew za zamówienie powinnaś zlecić ponownie (polecam płatność internetową, pieniądze księgują się dużo szybciej i jest mniejsza szansa na tego typu pomyłki). 🙂 

oznacz moderatorów

ewwa37
#2 Obserwator#

Czy zwrot pieniędzy może być wysłany na inną osobę z innym numerem konta?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ewwa37 Zostanie odesłany na numer konta, który podasz w odpowiedzi na mejla 🙂 

oznacz moderatorów

ewwa37
#2 Obserwator#

Dziękuję za pomoc 
Miłego dnia 🙂

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ewwa37 Wzajemnie, dziękuję 🙂 

oznacz moderatorów