Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o pomoc. Po zakupie przedmiotu płatność została dokonana przez przelew tradycyjny na poczcie z kwotą mniejszą o 9gr po zauważeniu błędu kwota została uregulowana na te same konto z dopiskiem w tytule przelewu "dopłata''. Sprzedający nie otrzymał pieniędzy.
@ewwa37 Cześć 🙂 Przykro mi, ale sprzedający nie otrzyma tego przelewu, ponieważ wszystkie dane (łącznie z kwotą) muszą się zgadzać. Operator PayU skontaktuje się z Tobą mejlowo w sprawie zwrotu środków na konto bankowe.
Dziękuje za szybką odpowiedz 🙂 Co w takim przypadku muszę dalej zrobić?
@ewwa37 Poczekać na mejla od PayU i uzupełnić informacje o koncie bankowym do zwrotu pieniędzy.
A przelew za zamówienie powinnaś zlecić ponownie (polecam płatność internetową, pieniądze księgują się dużo szybciej i jest mniejsza szansa na tego typu pomyłki). 🙂
Czy zwrot pieniędzy może być wysłany na inną osobę z innym numerem konta?
@ewwa37 Zostanie odesłany na numer konta, który podasz w odpowiedzi na mejla 🙂
Dziękuję za pomoc
Miłego dnia 🙂
@ewwa37 Wzajemnie, dziękuję 🙂