anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

Problem z płatnością - Przelew Tradycyjny

Idź do rozwiązania
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, dzisiaj pomiędzy godziną 11-12 zakupiłem kości Ram. W celu zrealizowania transakcji udałem się na pocztę aby wysłać przelew. Pieniądze wysłałem Przelewem Ekspresowym więc pieniądze dotarły do 10 minut, tyle że nie na konto sprzedawcy. Płatność przelewem tradycyjnym jest realizowana po przez PayU.

Do teraz się nie odezwali, a pieniędzy nie mam ja ani sprzedawca. Wszystkie dane zostały podane przeze mnie poprawnie, w dodatku piszę że płatność została anulowana. 

Nie mam pojęcia czy mam czekać na e-mail zwrotny od PayU czy może to do nich zgłosić.

Z góry za pomoc w wyjaśnieniu dziękuje. 

Highlighted

Odp.: Problem z płatnością - Przelew Tradycyjny

Idź do rozwiązania
#12 Orędownik#

Anulowana - Twoja wpłata może mieć status Anulowana w następujących przypadkach:

  • pieniądze nie zostały przez Ciebie wpłacone za pomocą Allegro Finanse w ciągu 10 dni od wybrania sposobu zapłaty (w przypadku płatności kartą - w ciągu 5 dni),
  • wpłata została przez Ciebie osobiście anulowana - wówczas zlecimy zwrot pieniędzy na rachunek bankowy, z którego została zrealizowana. Pamiętaj, że w takim przypadku sprzedający wciąż może oczekiwać od Ciebie dokończenia rozpoczętej transakcji. Dowiedz się o odstąpieniu od umowy.
  • bank nie autoryzował Twojej wpłaty,
  • pracownik PayU S.A. lub PayPro S.A. anulował Twoją wpłatę (w przypadku uzasadnionych podejrzeń dotyczących jej poprawności).

Highlighted

Odp.: Problem z płatnością - Przelew Tradycyjny

Idź do rozwiązania
#7 Wielbiciel#

Nic nie pomogłeś, nie jestem sprzedawcą tylko kupującym, wpłata nie została przeze mnie anulowana, pracownik PayU jeśli anulował to ja tych pieniędzy nie otrzymam ponieważ nie posiadam konta na które mógłby to zwrócić.

Highlighted

Odp.: Problem z płatnością - Przelew Tradycyjny

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@FeliskOkok Tak niestety bywa na Allegro. Zapłaciłeś na poczcie za ekspres na próżno, tej opłaty nikt Ci nie zwróci, a wpłata nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci na Twoje saldo Allegro Finanse, skąd będziesz ją mógł sobie wypłacić na własne konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres zamieszkania. Druga opcja jest taka, że Allegro wyśle Ci maila z pytaniem, na jakie konto zwrócić wpłatę, a wtedy możesz podać dowolny numer konta, także innej osoby. Możesz napisać do Allegro i zapytać o losy tej wpłaty, być może po Twoim zgłoszeniu jednak przekierują ją do sprzedawcy. Pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Highlighted

Odp.: Problem z płatnością - Przelew Tradycyjny

Idź do rozwiązania
#7 Wielbiciel#

@xyz96 Właśnie odpisał mi konsultant, poprosił o zdjęcie potwierdzenia po czym skontaktuje się bezpośrednio z PayU

 

Highlighted

Odp.: Problem z płatnością - Przelew Tradycyjny

Idź do rozwiązania
Moderator
Moderator

@FeliskOkok widzę w systemie, że płatność ma status "anulowana", anulacja wydarzyła się przed godziną 14:00, w tej sytuacji bardzo proszę Cię o bezpośredni kontakt z PayU, zrobisz to w tym miejscu. Proponuję skorzystać z czatu.


Ktoś pomógł Ci w rozwiązaniu problemu?
Kliknij To jest rozwiązanie! i pomóż innym znaleźć najlepszą odpowiedź!

Klaudia
Allegro Gadane
Moderator