Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dzisiaj pomiędzy godziną 11-12 zakupiłem kości Ram. W celu zrealizowania transakcji udałem się na pocztę aby wysłać przelew. Pieniądze wysłałem Przelewem Ekspresowym więc pieniądze dotarły do 10 minut, tyle że nie na konto sprzedawcy. Płatność przelewem tradycyjnym jest realizowana po przez PayU.
Do teraz się nie odezwali, a pieniędzy nie mam ja ani sprzedawca. Wszystkie dane zostały podane przeze mnie poprawnie, w dodatku piszę że płatność została anulowana.
Nie mam pojęcia czy mam czekać na e-mail zwrotny od PayU czy może to do nich zgłosić.
Z góry za pomoc w wyjaśnieniu dziękuje.
Anulowana - Twoja wpłata może mieć status Anulowana w następujących przypadkach:
pracownik PayU S.A. lub PayPro S.A. anulował Twoją wpłatę (w przypadku uzasadnionych podejrzeń dotyczących jej poprawności).
Nic nie pomogłeś, nie jestem sprzedawcą tylko kupującym, wpłata nie została przeze mnie anulowana, pracownik PayU jeśli anulował to ja tych pieniędzy nie otrzymam ponieważ nie posiadam konta na które mógłby to zwrócić.
Ile masz lat ,że masz takie klopoty? Może należy coś u siebie zmienić.Zachęcam!
@FeliskOkok Tak niestety bywa na Allegro. Zapłaciłeś na poczcie za ekspres na próżno, tej opłaty nikt Ci nie zwróci, a wpłata nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci na Twoje saldo Allegro Finanse, skąd będziesz ją mógł sobie wypłacić na własne konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres zamieszkania. Druga opcja jest taka, że Allegro wyśle Ci maila z pytaniem, na jakie konto zwrócić wpłatę, a wtedy możesz podać dowolny numer konta, także innej osoby. Możesz napisać do Allegro i zapytać o losy tej wpłaty, być może po Twoim zgłoszeniu jednak przekierują ją do sprzedawcy. Pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@xyz96 Właśnie odpisał mi konsultant, poprosił o zdjęcie potwierdzenia po czym skontaktuje się bezpośrednio z PayU
@FeliskOkok widzę w systemie, że płatność ma status "anulowana", anulacja wydarzyła się przed godziną 14:00, w tej sytuacji bardzo proszę Cię o bezpośredni kontakt z PayU, zrobisz to w tym miejscu. Proponuję skorzystać z czatu.
Prosze sprawdzić konto bankowe,czy pieniądze zostaly pobrane z konta.
Prosze sobie konta bankowe elektronicznie zalożyc przez swoj Bank.
Mam takie konto w smartfonie od 5 lat i nie latam na poczttę,tylko jednym klikiem wszystko zalatwię.Można poprosic wnuków. Pozdrawiam.
Widzę wypowiedź z 02.12.2021 "Prosze sprawdzić konto bankowe,czy pieniądze zostaly pobrane z konta." --???!! - uwaga -- !! Płatność przelewem tradycyjnym!!
"Ile masz lat ,że masz takie klopoty? Może należy coś u siebie zmienić.Zachęcam!"
Zachęcam !! do powstrzymania się od wypowiedzi które nic nie wnoszą - nie pomagają , wybór formy płatności należy do kupującego i " latanie na poczttę <--" dodam ze nawet konto w smartfonie nie chroni przed niczym . Tu wypadało by dodać Ile masz lat że tak pomagasz - chatbot ?
Zgadzam się z Tobą każdy ma prawo wyboru sposobu płatności, ale często większe problemy są z przelewem tradycyjnym, niestety.