
kari-mery
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-01-2022
18:47
płatność blikiem bez kodu. Status - "Płatność w toku" dodam że od 7 godzin. W tym czasie sprzedający przysłał mail z prośbą o zapłacenie za towar. Pieniądze z konta zeszły mi natychmiast więc wysłałam sprzedającemu potwierdzenie zapłaty z banku. Odpowiedzi nie otrzymałam i nadal "Płatność w toku"
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-01-2022
18:56
Płatności PayU są przekazywane sprzedawcom, zgodnie z regulaminem, do końca następnego dnia roboczego ale moderator napisała że to awaria i są w trakcie usuwania.
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-01-2022
19:33
@kari-mery Otrzymaliśmy więcej tego typu zgłoszeń. Zespół techniczny pracuje nad usunięciem problemu. Przepraszamy za nieprawidłowości.
Natalia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

kari-mery
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-01-2022
19:32
problem został rozwiązany
oznacz moderatorów