Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem z płatnością. Zrobiłam zakupy, zapłaciłam za nie kartą, potwierdziłam płatność w aplikacji bankowej, transakcja została zaakceptowana w banku, a konto obciążone. Na Allegro transakcja ta widniała przez jakiś czas jako transakcja w toku, po kilku minutach zmieniała się na transakcję nieopłaconą (jednak konto w banku zostało obciążone).
Co zrobić w takiej sytuacji? Czy pieniądze wrócą automatycznie na moje konto?
@Client:38890071 Cześć. 🙂 Bez obaw, środki wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni roboczych.
Możesz opłacić zamówienie ponownie już teraz lub poczekać na zwrot środków i wtedy dokończyć zakupy. 🙂
To się zdarza, ale niestety na Allegro coraz częściej.
@Client:38890071 często są problemy z płatnościami kartą. Dwie rózne karty (Visa/MC), dwa różne banki - zakup nie oplacony. Allegro twierdzi, ze u nicj all ok i zebym skontaktował się z bankami a banki z kolei mowią, że u nich all ok i zebym sie skontaktował z odbiorcą płatności i oni nic nie mogą 😄
Ot taka ciekawostka 😡