anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością

Iwona091
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, chciałam zapłacić za szczoteczkę do zębów, którą kupiłam w dniu dzisiejszym. Miałam od Was kupon na 50 złotych, który obniżaj jej wartość. Przy płatności pojawił się błąd i chyba do niej nie doszło. Nie mam szczoteczki w zakpionych towarach. Teraz nie wiem co zrobić? Kupon ten zniknął.

Proszę o kontakt w sprawie

Pozdrawiam 

Iwona [edycja] 

tel. [edycja]

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Iwona091 widzę, że masz rozpoczętą płatność za zakup szczoteczki - powinien wyświetlać się u Ciebie w zakładce Moje zakupy, jako z płatnością w toku. Kupon został przypiasny do tej płatności, ale po anulowaniu płatności w szczegółach zamówienia, wróci on na Twoje konto. 😊

Jeśli chcesz się z nami skontakotwać telefonicznie, to zamów proszę rozmowę przez ten formularz. Nie podawaj swoich danych na forum, ponieważ jest to widoczne dla wszystkich użytkowników. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Iwona091
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za odpowiedz. Nadal mam problem z płatnością. Już się kontaktowałam przez formularz.

Czy istnieje możliwość zapłacenia nie przez aplikację w tel, tylko przez laptopa? Tylko tam kupon jest niewidoczny..

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Iwona091 sprawdziłam kupon i widzę, że jest on możliwy tylko do wykorzystania w aplikacji. Spróbuj proszę odinstalować i zainstalować aplikację ponownie (często taki zabieg pomga rozwiązać problemy techniczne), a następnie spróbuj ponowić zakup z użyciem kuponu. Daj proszę znać czy się udało. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Iwona091
#1 Nowicjusz#

Niestety nie pomaga..Co jeszcze mogę zrobić?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Iwona091 Prześlij proszę nagranie z kolejno wykonywanych kroków przy próbie zakupu na adres e-mail: spolecznosc@allegro.pl , w treści maila proszę dodaj link do tego wątku. Zweryfikuję to z działem technicznym. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Iwona091
#1 Nowicjusz#

Za 4 razem się udało, dziękuję za pomoc:)

oznacz moderatorów