Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, chciałam zapłacić za szczoteczkę do zębów, którą kupiłam w dniu dzisiejszym. Miałam od Was kupon na 50 złotych, który obniżaj jej wartość. Przy płatności pojawił się błąd i chyba do niej nie doszło. Nie mam szczoteczki w zakpionych towarach. Teraz nie wiem co zrobić? Kupon ten zniknął.
Proszę o kontakt w sprawie
Pozdrawiam
Iwona [edycja]
tel. [edycja]
@Iwona091 widzę, że masz rozpoczętą płatność za zakup szczoteczki - powinien wyświetlać się u Ciebie w zakładce Moje zakupy, jako z płatnością w toku. Kupon został przypiasny do tej płatności, ale po anulowaniu płatności w szczegółach zamówienia, wróci on na Twoje konto. 😊
Jeśli chcesz się z nami skontakotwać telefonicznie, to zamów proszę rozmowę przez ten formularz. Nie podawaj swoich danych na forum, ponieważ jest to widoczne dla wszystkich użytkowników.
Dziękuję za odpowiedz. Nadal mam problem z płatnością. Już się kontaktowałam przez formularz.
Czy istnieje możliwość zapłacenia nie przez aplikację w tel, tylko przez laptopa? Tylko tam kupon jest niewidoczny..
@Iwona091 sprawdziłam kupon i widzę, że jest on możliwy tylko do wykorzystania w aplikacji. Spróbuj proszę odinstalować i zainstalować aplikację ponownie (często taki zabieg pomga rozwiązać problemy techniczne), a następnie spróbuj ponowić zakup z użyciem kuponu. Daj proszę znać czy się udało.
Niestety nie pomaga..Co jeszcze mogę zrobić?
@Iwona091 Prześlij proszę nagranie z kolejno wykonywanych kroków przy próbie zakupu na adres e-mail: spolecznosc@allegro.pl , w treści maila proszę dodaj link do tego wątku. Zweryfikuję to z działem technicznym. 😊
Za 4 razem się udało, dziękuję za pomoc:)