anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnością

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:103938429
#8 Zapaleniec#

Dlaczego notorycznie co tydzień mam problem z płatnością na allegro z banku BNP Paribas i nie mogę zapłacić za zakupy czy tylko z tym bankiem jest problem czy z innymi też

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103938429 nie mamy innych zgłoszeń na temat takich regularnych problemów z płatnościami. Na Allegro możesz skorzystać z innych metod płatności. Aby wyjaśnić ten problem, skontaktuj się proszę w tej sprawie z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:103938429
#8 Zapaleniec#

Przed czwilą rozmawiałam z operatorem allegro i zgłosiłam ten problem. Ten problem nie dotyczy tylko mnie bo mąż ma swoje konto konto na allegro i konto bankowe i ma ten sam problem brat też ma problem nie tylko ja a wszyscy mamy problem z BNP Paribas 

oznacz moderatorów
matkur
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

My mamy notorycznie ten sam problem, nie możemy płacić bezpośrednio z konta firmowego BNP. Czasami, bardzo rzadko uda się, ale to tylko w godzinach wieczorno-nocnych. Jest to bardzo uciążliwe, trzeba anulować zamówienia, jeszcze raz zamawiać, a płatność tradycyjna trwa wieki. Zamiast mieć zamówienie następnego dnia, mamy po tygodniu.

oznacz moderatorów
matkur
#1 Nowicjusz#

Dzisiaj to samo, znowu musiałam anulować zamówienie. Ile można pisać do dostawców i tłumaczyć, ze nie mogę zapłacić z konta firmowego.

oznacz moderatorów
matkur
#1 Nowicjusz#

Jak nie ma zgłoszeń? Problem jest ciągły, jakiś cudem, jedna płatność na 30 jest udana, z pozostałymi trzeba kombinować. Zaczęliśmy pomijać zakupy przez Allegro, bo to jest tak "denerwujące" , traci się przez to mnóstwo cennego czasu. 

 

oznacz moderatorów