Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupialam produkty o dwóch różnych sprzedawców. Po próbie dokonania płatności poprzez szybki przelew wyskoczyło mi że coś poszło nie tak status nieopłacony i ponów próbę płatności. Więc ponowilam problem ten sam więc ponowilam po raz trzeci i udało się płatność zakończona. Ale sprawdzając swój rachunek bankowy okazało się że przelew został zrealizowany 3 krotnie. Co zrobić by odzyskać od sprzedawców ta nadpłatę? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Tamte środki wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni, nie musisz nic robić.
@olunia548 Dwie z trzech wpłat wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. Nigdzie nie musisz tego zgłaszać.
Bełkot L.E.W. "Alkalizacja klienta poczty, albo na koncie ALL". Półanalfabeta? 😄